Misja 12 - Volcano of Terror | Opis przejścia Dungeons poradnik Dungeons
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 12 - Volcano of Terror
Legenda:
1. komnata Marthasa
2. sala z kamiennymi posągami
3. wejście do podziemi
W tej misji przeciwko nam buntuje się Minos, co oznacza tylko jedno - perspektywę walki i uciążliwym przeciwnikiem. Na początek jednak musimy przywołać do siebie wszystkie gobliny, które zagubiły się w czeluściach lochów. Znajdziemy je na głównej planszy w miejscach oznaczonych wykrzyknikiem. Nie próżnuje także nasz antagonista, nękając nasze włości partyzanckim atakiem dwóch kamiennych strażników oraz duetów panter i olbrzymich skorpionów - szybko likwidujemy niezorganizowany nalot nadciągający z północy. Niestety, takie akcje będą powtarzały się coraz częściej, warto więc zadbać o odpowiednią ochronę Serca Lochu...
... tradycyjnie sięgając po pomoc strażnika. Kroczymy w dolny lewy róg planszy - spotkamy tam naszego nowego poddanego, paladyna Marthasa (mapa, punkt 1). Pomoże on nam stoczyć ostateczny bój z przebiegłym Minosem. Eskortujemy go podczas całej drogi aż do pewnej Sali (mapa, punkt 2).
Ta komnata od początku wydaje się dziwna - w końcu 16 posągów nie może sobie stać ot tak. Nasze przypuszczenia sprawdzają się - gdy przekroczymy mury tego pomieszczenia, mechanizm odcina nam jakąkolwiek drogę ucieczki. By odpędzić kamiennych przeciwników, musimy uruchomić cztery dźwignie stojące w każdym rogu salki. Bezsensownym jest wdawanie się w walkę - uciekamy przed marmurową hołotą po rogach planszy, pociągając za kolejne dźwignie. Gdy nam się uda, posągi jak gdyby nigdy nic powrócą na swoje miejsce.
W tym momencie pojawia się spory problem - wejście do podziemnej Sali (mapa, punkt 3) jest zamknięte za pomocą specjalnej magicznej siły. Marthas może ją otworzyć, jednakże... musimy mu przekazać aż 9001 jednostek Soul Points! Wracamy w takim razie na teren naszych lochów - stawiamy cele, pentagramy i pułapki - musimy zainwestować trochę duchowych punktów, by później można było szybko je zyskiwać. Pod żadnym pozorem nie opuszczamy Marthasa - jest on zbyt delikatny, by oprzeć się atakom jednostek wysyłanych przez Minosa.
Po zebraniu 9001 duchowych punktów przekazujemy je Marthasowi, klikając nań PPM. On po chwili otwiera nam przejście o podziemnego lochu, gdzie stoczymy walkę z Minosem. Okazuje się jednak, że wcale nie będzie to takie trudne - nasz wróg jest bowiem przykuty do ściany, a my możemy swobodnie atakować przeciwnika. Po zlikwidowaniu Minosa misja zostanie zakończona.