Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trofea w Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Trofea - czyli jak zdobyć platynę w Detroit Become Human i zebrać wszystkie pucharki.

Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019

W Detroit: Become Human dostępne są liczne trofea / osiągnięcia do odblokowania, związane w większości przypadków z obejmowanymi liniami fabularnymi w grze oraz pomniejszymi czynnościami wykonywanymi przez bohaterów.

MISTRZ DETROIT (DETROIT MASTER)

Zbierz wszystkie trofea.

DZIĘKUJEMY (THANK YOU)

Ukończ pierwszy rozdział.

ZADANIE WYKONANE (MISSION ACCOMPLISHED)

Ukończ pierwszy rozdział Zakładniczka ratując Emmę. By uzyskać to zakończenie dostępne są aż 4 z 7 opcji:

  • Wybierz opcję dialogową "Poświęć się" i uratuj dziewczynkę,
  • Jeśli zawiedziesz w negocjacjach, a będziesz stał wystarczająco blisko, pojawi się QTE, w którym możesz dobiec do dziewczynki.
  • Zastrzel defekta znalezioną pod stołem bronią,
  • Poprowadź negocjacje prawidłowo, a defekt się podda.

TAJEMNICE (SECRETS)

W rozdziale Kary: Nowy Dom i otwórz skrzynkę Alice. Musisz uprzednio poprawić z nią relacje. Zrobisz to, gdy wykonasz dodatkowe czynności wokół domu - po każdej wykonanej czynności podejmuj próbę dialogu z dziewczynką.

DEFEKT NAMIERZONY (DEVIANT LOCATED)

W rozdziale Connora: Partnerzy zlokalizuj defekta chowającego się na strychu. Musisz odnaleźć 10 poszlak na miejscu zbrodni i udać się do Hanka, by zdać mu raport. Po tej czynności musisz poprawnie określić przebieg wydarzeń:

  • Atak nastąpił w kuchni,
  • Android został zaatakowany kijem baseballowym,
  • Android zaatakował napastnika nożem,
  • Napastnik uciekł do salonu,
  • Gdzie został zabity nożem.

JESTEŚMY WOLNE (WE ARE FREE)

W rozdziale Burzowa noc, jako Kara musisz wydostać się wraz z Alice z domu uciekając przed Toddem. Dostępnych rozwiązań jest bardzo wiele. Jedno z najłatwiejszych wygląda następująco:

  • Dostań się do pokoju Alice przed Toddem,
  • Zamknij drzwi na klucz,
  • Ucieknij z Alice oknem i biegnij do autobusu.

OBRONA WŁASNE (DEFEND YOURSELF)

W rozdziale Marcusa: Upadek, zadecyduj, czy popchniesz Leo, czy zachowasz kontrolę na sobą. To trofeum odblokujesz, gdy popchniesz Leo i chłopak zginie.

SAMOKONTROLA (SELF-CONTROL)

W rozdziale Marcusa: Upadek, zadecyduj, czy popchniesz Leo, czy zachowasz kontrolę na sobą. Zachowaj spokój, by odblokować to trofeum.

ZEZNANIE (CONFESSION)

Rozdział Przesłuchanie. Musisz doprowadzić androida do tego, by zgodził się powiedzieć, co wie. Kluczem do poprawnego przesłuchania jest agresja. Rozdział ten pojawi się tylko wtedy, gdy odnalazłeś androida w rozdziale Partnerzy.

SCHRONIENIE (SHELTER)

Trofeum to odblokujesz w rozdziale Zbiegowie, jeśli wybierzesz opcję kryjówki w motelu lub w opuszczonym budynku.

ZNAJ PARTNERA SWEGO (KNOW YOUR PARTNER)

W rozdziale Czekając na Hanka... przeanalizuj dokładnie jego biurko badając wszelkie dostępne wskazówki, przy tym także zbadaj trudniej zauważalny odtwarzacz muzyki.

BIEGNIJ, KARA, BIEGNIJ (RUN KARA RUN)

W rozdziale Wielka ucieczka Connor odnajduje Karę i Alice. Trofeum zdobędziesz jeśli dziewczyny uciekną przez policją (Connor może przerwać pościg wcześniej).

POŚCIG (CATCH IT)

W rozdziale Gniazdo Connor złapał Ruperta. Musisz odnaleźć go w mieszkaniu (przeanalizuj przewrócony taboret w łazience). Skuteczny pościg to zaliczone poprawnie QTE, wybieranie krótkich i szybkich ścieżek oraz pomijanie zatłoczonych miejsc. Aby odblokować to trofeum, po zakończeniu pościgu pobiegnij za Rupertem.

HANK URATOWANY (SAVE HANK)

W rozdziale Gniazdo Connor złapał Ruperta. Musisz odnaleźć go w mieszkaniu (przeanalizuj przewrócony taboret w łazience). Skuteczny pościg to zaliczone poprawnie QTE, wybieranie krótkich i szybkich ścieżek oraz pomijanie zatłoczonych miejsc. By zdobyć to trofeum, na końcu pościgu wybierz opcję ratowania Hanka.

UCIECZKA Z REZYDENCJI (ESCAPE THE MANOR)

W rozdziale Zlatko, jako Kara musisz wydostać się z rezydencji.

BEZ SKRUPUŁÓW (RUTHLESS)

W rozdziale Klub Eden jako Connor odnajdź defekta ukrywającego się na zapleczu. Po poprawnym przebiegu QTE dotrzesz do momentu decydującego o życiu lub śmierci androida. To trofeum wymaga od ciebie pociągnięcia za spust i zabicia Traci.

WĄTPLIWOŚCI (DOUBTS)

W rozdziale Klub Eden jako Connor odnajdź defekta ukrywającego się na zapleczu. Po poprawnym przebiegu QTE dotrzesz do momentu decydującego o życiu lub śmierci androida. Aby zdobyć to trofeum, nie zabijaj Traci.

BOHATER JERYCHA (JERICHO'S HERO)

Jako Marcus w rozdziale Części zamienne po dostaniu się do doków i zebraniu części wybierz dwa razy opcję ukrycia się przed strażnikiem. Pozwala to zdobyć osiągnięcie i opcjonalnie zadecydować o losie Chrisa - androida-dozorcy.

TYLKO MASZYNA (JUST A MACHINE)

W rozdziale Most Hank zabija Connora. Stanie się tak tylko w przypadku, gdy Hank jest wrogo nastawiony do Connora na początku rozdziału lub gdy relacje pogorszą się z poziomu neutralnego na wrogi podczas prowadzonych dialogów. By to uczynić, obrażaj Hanka i podkreślaj fakt, że Connor jest tylko androidem , maszyną.

UŚMIECH NA JEJ TWARZY (A SMILE ON HER FACE)

W rozdziale Zatoka piratów po znalezieniu schronienia przez Karę w opuszczonym budynku, podczas natarcia androidów nie bądź wobec nich wrogi ani nie pociągaj za spust pistoletu.

WSZYSTKO ZGODNIE Z PLANEM (WHEN A PLAN COMES TOGETHER)

W rozdziale Wieża Stratford żaden z sojuszników bohatera nie zostaje ranny, a przesłanie Marcusa w telewizji ma charakter pokojowy. Nie możesz również nikogo zabijać.

PRZEBŁYSK JERYCHA (A GLIMPSE OF JERICHO)

Jeśli w rozdziale Wieża Stratford Simon został ranny, Marcus musi zabrać go na dach i pozwolić mu żyć. W rozdziale Wróg publiczny Connor musi odnaleźć Simona na dachu, ukrywającego się w niebieskiej budce. W następnym kroku musi rzucić się na niego i dobiec nie będąc postrzelonym (QTE) do androida, po czym podłączyć się do niego.

POKOJOWE PRZESŁANIE (SEND A MESSAGE)

W rozdziale Capitol Park Marcus wybiera bunt o charakterze pokojowym (nie niszcz dekoracji / samochodów).

AGRESYWNY ATAK (BURN THE PLACE)

W rozdziale Capitol Park Marcus wybiera bunt o charakterze agresywnym - dewastuj obiekty widoczne w parku, niszcz samochody, rozbijaj przystanki.

ODMASZEROWAĆ (NOTHING TO SEE HERE)

Podczas rozdziału Pociąg o północy Kara musi skutecznie odciągnąć policjanta od podejrzeń. Kluczem do tego jest zakrycie wszystkich poszlak widocznych w budynku we wskazanym czasie (ubrania, gazety).

KONFRONTACJA (CONFRONTATION)

W rozdziale Marsz wolności Marcus wzywa do ataku na policjantów (jedna z opcji dialogowych). Marcus umiera.

NIEUSTĘPLIWOŚĆ (STAND YOUR GROUND)

W rozdziale Marsz wolności Marcus zostaje na miejscu mimo ostrzeżeń policjantów (jedna z opcji dialogowych). Marcus umiera.

PRIORYTETY (PRIORITIES)

Trofeum zdobędziesz w rozdziale Spotkanie z Kamskim. Musisz zadecydować się zabić Chloe podczas "testu Kamskiego".

WIĘŹ (KINSHIP)

Trofeum zdobędziesz w rozdziale Spotkanie z Kamskim. Musisz zadecydować się nie zabijać Chloe podczas "testu Kamskiego".

TROPICIEL (BLOODHOUND)

W rozdziale Ostatnia szansa, Connor wykorzystaj dostępne poszlaki w piwnicach posterunku, aby zlokalizować Jerycho poprzez deszyfrację dziennika czy przesłuchanie androidów.

JERYCHOŃSKA TRÓJKA (THREE AT JERICHO)

Trofeum uzyskasz, jeśli do rozdziału Rozdroża przeżyli wszyscy bohaterowie.

SPALONA ZIEMIA (SCORCHED EARTH)

Markus lub Connor wysadzają statek.

WOLNOŚĆ (LIBERATION)

Markus dostał się do obozu i wyzwolił androidy.

MORALNE ZWYCIĘSTWO (MORAL VICTORY)

Markus skutecznie zmusił żołnierzy do odwrotu.

UCIECZKA PRZED ŚMIERCIĄ (ESCAPE DEATH)

Kara i Alice uciekły z centrum recyklingu.

BEZPIECZNA PRZYSTAŃ (SAFE HARBOR)

Kara i Alice przekroczyły granicę państwa.

ARMIA TAKICH JAK JA (AN ARMY OF ME)

Connor zmusił androidy do przejścia na jego stronę.

MISJA WYKONANA (MISSION COMPLETE)

Connor zabił przywódcę defektów (Marcusa lub North).

MY TURN TO DECIDE

Connor odparł atak hakerski z CyberLife.

ULEGŁY (COMPLIANT)

Connor nie stał się defektem.

JEDEN Z NAS (ONE OF US)

Connor stał się defektem.

NIEUGIĘTOŚĆ (UNDEFEATED)

Nie przegraj żadnej walki w grze. Do uzyskania tego trofeum dobrym pomysłem jest skorzystanie z uproszczonego poziomu trudności (łatwiejsze QTE) oraz podejmowanie wyborów fabularnych, które pozwalają unikać walk.

MÓL KSIĄŻKOWY (BOOKWORM)

Zbierz wszystkie magazyny / gazety cyfrowe zlokalizowane w grze.

PARTNERZY (PARTNERS)

Hank i Connor pozostali przyjaciółmi do zakończenia gry.

SZCZĘŚCLIWA RODZINA (HAPPY FAMILY)

Kara, Alice i Luther doprowadzili pomyślnie wątek do końca.

TAM I Z POWROTEM (I'LL BE BACK)

Connor ginie w każdym rozdziale, w którym to możliwe.

TO MOJA HISTORIA (THIS IS MY STORY)

Ukończ grę raz.

TO NASZE HISTORIE (THESE ARE OUR STORIES)

Wydaj 20 000 punktów bonusowych w menu głównym -> zakładka Dodatki. Punkty otrzymujesz za ilość odblokowanych ścieżek fabularnych.

OCALENI (SURVIVORS)

Wszyscy bohaterowie przeżyli do zakończenia gry.