Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019
Pociąg o północy to ostatni samodzielny rozdział Kary. Po jego rozpoczęciu idź za dom w poszukiwaniu Rose - kobiety, która wie, jak wam pomóc. Po krótkiej rozmowie zaprosi cię do środka, gdzie rozpocznie się dalsza część dialogu. Przed wejściem do domu warto porozmawiać z Alice. Później idź z Alice na górę, pomóż jej się przebrać i połóż ją do łóżka i zasłoń okna, po czym wróć na parter do Rose.
W domu Rose
Kolejna scena następuje w pralni przy umierającym androidzie. Nadejdzie Alice - warto pozwolić jej zostać. Wysłuchaj kłótni Rose z synem i gdy wyjdzie, możesz rozejrzeć się po mieszkaniu:
- Przeczytaj gazetę na stole,
- Zobacz wiadomości w TV,
- Porozmawiaj z Lutherem,
- Porozmawiaj z Alice,
- Sprawdź jak mają się defekty w pralni,
- Obejrzyj fotografię rodzinną na komodzie,
- Porozmawiaj z Adamem, gdy wróci.
Patrol policji
Nie jest pewne, że uda ci się wykonać wszystkie czynności poboczne, nim zjawi się policjant u drzwi. Gdy to się stanie, masz niemal minutę na ukrycie dowodów obecności androidów w domu. Po naciśnięciu R2 widzisz, ile dowodów pozostało do ukrycia, a spoglądając na drzwi - ile pozostało ci czasu nim policjant wtargnie do środka.
- Schowaj zbiorniczki z niebieską krwią w salonie, w szafce.
- Jeśli czytałeś gazetę i zostawiłeś ją na drugiej stronie, podnieś ją i zmień na pierwszą stronę.
- Koło telewizora w salonie znajdziesz ubrania androidów - schowaj je.
- Zamknij drzwi do pralni,
- Każ schować się Lutherowi i Alice na piętrze, w kuchni lub w pralni (nie ma to większego znaczenia). Jeśli jednak wybrałeś opcję ukrycia się w kuchni, dodatkowo możesz zasłonić zasłonę, gdzie ukrył się Luther, aby nie został znaleziony. Jeśli tego nie zrobisz, doprowadzisz do złego zakończenia, w którym Luther ginie.
Gdy policjant będzie w środku, zacznie obchód mieszkania. Każdy znaleziony dowód (gazeta na stronie o androidach, ubrania, niebieska krew) zwiększa jego podejrzenia. Dodatkowo:
- Zrób policjantowi kawę korzystając z ekspresu w kuchni,
- Policjant będzie przesłuchiwał Adama, jeśli nie znalazł dowodów i poziom podejrzeń utrzymuje się na niskim poziomie;
- Skłam w odpowiedzi na pytanie, czy ktoś jeszcze jest w domu, odpowiadając przecząco. Jeśli Luther i Alice schowali się u góry, na schemacie zostanie odblokowany dodatkowy podpunkt dotyczący hałąsu dobiegającego z góry.
Zakończenia
W tym epizodzie dostępne są trzy zakończenia. Żadne nie powoduje zakończenia wątku Kary, jednak mogą spowodować śmierć Luthera.
- Luther ginie zabijając policjanta - jeśli kazałeś Lutherowi schować się w kuchni (lub nie powiedziałeś nic - wtedy robi to automatycznie) i nie zasłoniłeś kotary w miejscu, gdzie się ukrywał, zostanie zauważony przez policjanta, przez co obaj zginą.
- Luther ginie ratując defekty - jeśli policjant będzie podejrzliwy na koniec śledztwa, będzie chciał wejść do pralni. Tam zostanie zaatakowany przez Luthera i obaj zginą.
- Policjant nic nie znajduje - jeśli nie sprawiłeś, że policjant stał się podejrzliwy (ukryłeś wszystkie dowody i zachowałeś właściwą postawę podczas, gdy przeszukiwał dom), zadanie zakończy się pomyślnie i wszyscy przeżyją.