Malarz | Markus | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019
W tym rozdziale powracamy ponownie do Marcusa. Po wejściu do budynku odłóż pudełko koło lustra i włącz robotyczne ptaszki w klatce obok. Potem idź na górę i skręć w lewo. W pokoju kolejno: odsłoń zasłony, podaj Carlowi lek i zanieś go do łazienki. Potem sprowadź go na parter i ustaw przy stole. Ty sam idź do kuchni skąd weźmiesz tacę z posiłkiem.
Będąc w głównym pokoju możesz przeczytać gazetę leżącą na stole. Poza tym musisz podjąć się jednej z trzech dostępnych czynności; w jednej rozgrywce możesz wykonać tylko jedną z nich:
- Przeczytaj książkę,
- Zagraj utwór na fortepianie,
- Zagraj w szachy.
Nie ma znaczenia, jaki utwór czy tytuł książki wybierzesz. Po rozmowie zabierz Carla do pracowni, i gdy on będzie zajmował się malowaniem, ty uprzątnij pomieszczenie lub poczekaj. Po kilku krótkich dialogach musisz namalować obraz. Sam wybierzesz jego temat i kompozycję - możesz wybrać tylko jeden temat z 3 dostępnych, przy czym każda tematyka odblokowuje jedną ze ścieżek postępu. Tu nastąpi zakończenie rozdziału.