Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Malarz | Markus | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 lipca 2019

Ptaki w klatce są mechaniczne - nastaw je (dodatkowa interakcje) - Malarz | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Ptaki w klatce są mechaniczne - nastaw je (dodatkowa interakcje)

W tym rozdziale powracamy ponownie do Marcusa. Po wejściu do budynku odłóż pudełko koło lustra i włącz robotyczne ptaszki w klatce obok. Potem idź na górę i skręć w lewo. W pokoju kolejno: odsłoń zasłony, podaj Carlowi lek i zanieś go do łazienki. Potem sprowadź go na parter i ustaw przy stole. Ty sam idź do kuchni skąd weźmiesz tacę z posiłkiem.

Elektroniczna gazeta - dodatkowa interakcja zapisywana w Schemacie - Malarz | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Elektroniczna gazeta - dodatkowa interakcja zapisywana w Schemacie

Będąc w głównym pokoju możesz przeczytać gazetę leżącą na stole. Poza tym musisz podjąć się jednej z trzech dostępnych czynności; w jednej rozgrywce możesz wykonać tylko jedną z nich:

  1. Przeczytaj książkę,
  2. Zagraj utwór na fortepianie,
  3. Zagraj w szachy.

Nie ma znaczenia, jaki utwór czy tytuł książki wybierzesz. Po rozmowie zabierz Carla do pracowni, i gdy on będzie zajmował się malowaniem, ty uprzątnij pomieszczenie lub poczekaj. Po kilku krótkich dialogach musisz namalować obraz. Sam wybierzesz jego temat i kompozycję - możesz wybrać tylko jeden temat z 3 dostępnych, przy czym każda tematyka odblokowuje jedną ze ścieżek postępu. Tu nastąpi zakończenie rozdziału.