Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ICP11: Delfiny - Samobójcy | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Wyślij zagłuszasz radaru na wzgórze pomiędzy wrogimi bazami - ICP11: Delfiny - Samobójcy | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Wyślij zagłuszasz radaru na wzgórze pomiędzy wrogimi bazami.

2) Zniszczyć doświadczalne centrum badań morskich.

Tutaj liczy się najbardziej szybkość działania, ale zdążyłeś się już do tego pewnie przyzwyczaić. Po pierwsze, rozbudowę bazy postaw na drugim miejscu. Najważniejsze jest odbicie lokalnych wiosek [C] . Potem można zająć się produkcją. Standardowo inwestuj w zmodernizowane czołgi oraz w nowość, jaką są niszczyciele czołgów (czyli nowiutkie AH-66 Comanche). Postaraj się tworzyć z nich 4-8 jednostkowe grupy, zależnie od stopnia trudności jaki wybrałeś. Najtrudniejsze zadanie czeka cię zaraz na początku, więc nie tracąc czasu zacznę tłumaczenie tego, co widnieje na zamieszczonej mapce.

Zaraz po rozpoczęciu misji (i postawieniu obozu uchodźców oraz agregatów) wyślij dostępnego od początku niszczyciela (będę nazywał go także Comanch'em lub AH-66) na teren wioski na północy, do punktu [1] . Będzie trzeba odbić ją z rąk kilku piechurów z bazookami, jednak jeśli odpowiednio wykonasz całą akcję powinno Ci się udać. Jest to niezmiernie ważne, gdyż bez zapasów ludności przeciwnik nie będzie w stanie znacząco Ci zagrozić. Następnie możesz wysłać helikopter ewakuacyjnego po uchodźców do wioski na wschodzie, jednak uważaj na okoliczne wzgórza [5] , gdyż kryją się w nich nieprzyjacielskie niszczyciele czołgów. Dlatego od razu wyślij w rejon wioski [2] oddział złożony z czołgu, działka AA oraz wedle życzeń w kilku piechurów/jeepów. Możesz zwabić wrogie AH-66, a wtedy działko AA załatwi sprawę. Uważaj jednak przy posyłaniu tam helikopterów na wrogie działka AA na północy.

Wysyłaj helikoptery po ludzi do obu wiosek jednocześnie. Nie pozwól także aby przeciwnik przejął kontrolę nad którąś z nich lub doszczętnie ją zniszczył. Najlepszym sposobem ochrony jest rozbudowanie bazy na tyle, by wyprodukować kilka Comanch'ów i łącząc je w grupy wysłać po jednej nad obie wioski. Dzięki temu będą niszczone wszelkie jednostki wroga próbujące się zbliżyć do cywili. Przy wydawaniu rozkazów uważaj, aby Twoje grupy miały wybraną standardową (czyli tą po środku). Postaraj się także wyprodukować trochę zmodernizowanych czołgów (+ mechanicy) oraz masę piechurów. Wszyscy powinni bronić wzniesienia [3] nieopodal bazy. Najlepiej jest skorzystać z pomocy któregoś z oficerów (np. Sharmana). W miarę czasu zwiększaj liczbę stacjonujących tam jednostek.

Wspominałem na początku że z budową bazy należy się wstrzymać. Jednak musisz wiedzieć, że przeciwnik dysponuje myśliwcami zdolnymi zniszczyć każdy cel w Twojej bazie, dlatego kilka wieżyczek przeciwlotniczych to konieczność. Identycznie sprawa wygląda z instalacjami do niszczenia celów naziemnych. Tutaj popuść wodze fantazji i dokładnie obwaruj wejścia do swojego królestwa. Uważaj także na drogę na południe od centrum bazy [9] , gdyż co jakiś czas będą pojawiać się tutaj posiłki GHOSTa. Musisz być, jak zwykle, przygotowany na każdą ewentualność. Taki już jest los generała :)

Kiedy tylko będzie to możliwe, wyślij jeszcze jedną grupę AH-66 do punktu [4] . Mniej więcej na południe od tegoż punktu przeciwnik będzie składował swoje wojska, które warto zniszczyć, zanim urosną w siłę. Staraj się przy tym nie uszkodzić żołnierzy poprzebieranych za cywilów, gdyż będzie to traktowane przez media jako atak na cywila. Reszta wojsk będzie puszczana obok północnej wioski, a stacjonująca w punkcie [1] grupa niszczycieli powinna niszczyć każdego, kto będzie się starał tamtędy przedrzeć. Eliminuj także każdy helikopter ewakuacyjny GHOSTa, przez co ten nie będzie w stanie tworzyć nowych oddziałów i tym samym da Ci spokój, potrzeby do budowy potężnej armii. Jeśli chcesz możesz pobawić się w komandoskie wypady, jednak stanowczo tego odradzam. Na 90% twój komandos zostanie zabity, zanim zdąży zbliżyć się do jakiegoś budynku. Można próbować także ze szpiegami, jednak uważam, że masowe uderzenie jest w tym momencie najbardziej optymalne. Warto także postawić na wzgórzu [6] ze dwa zagłuszacie radaru, co uchroni cię przed kontratakiem z drugiej bazy [8] .

Pierwsza [7] , w której znajduje się cel misji, jest ogólnie dostępna i łatwo można ją zaatakować. Najlepiej użyć jednostek stacjonujących na wzniesieniu [3] , potem pospieszyć z pomocą niszczycielami czołgów znad wiosek oraz z całej okolicy (słowem rzucaj tam wszystko co masz). Jeśli uzbierałeś odpowiednią ilość zmodernizowanych czołgów (tak z piętnaście, nie zapominając o ruchomych działkach AA i piechocie) to możesz spokojnie uderzyć na tę fortyfikację. Warto posłużyć się w tym celu Hooperem, natomiast samemu koordynować działania Comanch'ów. Kiedy już wszystkie budynki legną w gruzach, będziesz miał dwie opcje do wyboru. Możesz szybko zakończyć misję niszcząc centrum badań morskich lub zniszczyć jeszcze północną [8] bazę nieprzyjaciela. Będą potrzebne do tego spore środki, więc jeśli nie czujesz się na siłach (lub po prostu masz dość) to niszcz centrum i zakończ pomyślnie misję.