Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Conflict Zone - poradnik do gry

Conflict Zone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GHOST05: Bitwa w głębi pustyni | Conflict Zone poradnik Conflict Zone

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1) Uwolnij porucznika Walkera - GHOST05: Bitwa w głębi pustyni | Conflict Zone - Conflict Zone - poradnik do gry

Cele misji:

1) Uwolnij porucznika Walkera.

2) Zniszcz dwie bazy ICP.

3) Walker musi przeżyć.

Tym razem twoim zadaniem będzie poza oczywiście niszczeniem wrogich posterunków uwolnienie pułkownika Walkera. Zaraz na początku będziesz dysponował trójką komandosów zdolnych przedostać się do wrogiej bazy na północy [3] (baza na zachodzie [2] nie będzie dla nich dostępna - mostów oraz kanionu na północy pilnują wrogie jednostki). Jeśli chodzi o cywilów, to w okolicy znajdują się dwie wioski [C] , a dodatkowo po kilku cywilów pląta się przy szybach naftowych. Jednak zaraz po rozpoczęciu misji cały teren będzie oblegany przez piechotę z bazookami, więc trzeba będzie bardzo uważać na drogie (szczególnie na tym etapie gry) helikoptery ewakuacyjne.

Baza jest ulokowana na wzgórzu, a dostać się na nie można tylko jedną drogą z północy. Dlatego warto cały północny teren naszpikować działami (oraz ich wersjami AA, bo ICP ma w okolicy kilka helikopterów!), które zniszczą wrogie jednostki jeszcze zanim te wyjdą na wzgórze. Postawienie w bezpiecznym miejscu kamerzysty zdającego relacje z takiej masakry da przychylność szefów i możliwość produkcji lepszych jednostek. Natomiast przygotowywaną mozolnie grupę uderzeniową ustawiaj w punkcie [1] , dzięki czemu będzie bezpiecznie czekać ochraniana działami na swoją kolej. Jednak najpierw musisz wyprawić do boju oddziały specjalne. Warto też w wolnych chwilach rozsyłać zebranych cywilów (dokładnie wyszkolonych żołnierzy w przebraniu) po całej mapie, dla lepszego poznania okolicy i wrogiego arsenału.

Komandosi, z których przynajmniej jeden musi zostać przy życiu do chwili uratowania pułkownika Walkera, powinni udać się do północnej bazy [3] . Kieruj nimi ostrożnie, aby nie wpadli na wrogie jednostki i tym samym nie stracili swojego cennego życia. Trzeba wysadzić wszystkie budynki (POZA WIĘZIENIEM!!!) w powietrze. ICP będzie oczywiście przysyłać cały czas helikoptery z nowymi instalacjami, co można łatwo wykorzystać. Poczekaj aż wybudują obóz dla uchodźców i zburz do - dostaniesz + 10% punktów popularności. I tak pilnując swoich podopiecznych niszcz wszystko co przeciwnik wybuduje.

Kiedy liczba stacjonujących w bazie czołgów, dział samobieżnych oraz piechoty z bazookami (i nie tylko), czyli kiedy zacznie brakować dla nich miejsca na wzgórzu połącz wszystkich w grupę i rozpocznij atak na zachodnią bazę [2] - warto ją zdobyć, dzięki temu będziesz miał spokój z atakami i przejmiesz okoliczną wioskę. Najlepiej to właśnie przez nią przetoczyć cały arsenał, tak dla strat popularności ICP. Kiedy rozwalisz już wszystko możesz wybudować tam swoje instalacje. Pilnuj tego miejsca, bo jak sobie odejdziesz i zostawisz go bez opieki, to ICP wybuduje tam bazę od nowa. Jak zostanie zabezpieczona możesz myśleć o ataku na północny posterunek [3] . Warto dobudować kilka jednostek w bazie oraz puścić do boju pierwszą grupę. Uważaj na komandosów i na więzienie, które muszą przejąć komandosi. Jeśli zostanie zniszczone będzie trzeba powtarzać misje od nowa. Musisz unieszkodliwić okoliczne jednostki wroga oraz działka obronne, a kiedy tego dokonasz nakaż komandosowi przejąć więzienie. Jeśli wszystkie budynki ICP zostały zniszczone misja zostanie zakończona sukcesem.