ICP07: Decydujący postęp | Conflict Zone poradnik Conflict Zone
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Cele misji:
1) Zdobądź drugą bazę.
2) Zniszcz drugi wrogi posterunek w tym regionie.
Ta misja to doskonały sprawdzian dla komandosów. Jeśli się nimi odpowiednio posłużysz, to obydwie bazy pójdą z dymem, bez użycia dodatkowych jednostek (te będą oczywiście potrzebne do zdobycia terenu, na którym stał ów kompleks). Miejsca pod rozbudowę nie ma za dużo, jednak kilka wieżyczek to podstawa dobrej obrony (szczególnie w północno-zachodniej części bazy). Poza tym standard, czyli buduj to co zwykle. Pewnym mankamentem jest tylko jedna wioska uchodźców [C] , przez co kasy nie będzie za dużo. Ale kiedy zyskasz odpowiednią reputację, to pójdzie z górki. Oto instrukcje, jak należy tego dokonać.
Jako priorytet na samym początku musisz obrać tworzenie jednostek do brony bazy [1] . To miejsce, gdzie należy lokować wszelkie dostępne oddziały, łącznie z tym, który dostajesz na samym początku. Należy wydać im rozkaz postawy Agresywnej, dzięki czemu zniszczą wszystko co się pojawi w okolicy. Hooper niech na razie jedzie na urlop. Jak to tylko będzie możliwe buduj lekarzy oraz techników, bo ich pomoc jest nieoceniona na polu bitwy. Pobliska wioska będzie pełna wrogich jednostek, wiec daruj sobie wysyłanie tam helikoptera ewakuacyjnego. Jak tylko wybudujesz silną armię (standardowo 20 czołgów, 15 dział i kupę piechoty) , dodatkowo zyska ona doświadczenie, odbijając ataki nieprzyjaciela. Wyślij ją do punktu [2] . Tam powinno się roić od GHOSTa, a ponadto z odsieczą przyjdą jednostki z północy. Pamiętaj o wybudowaniu nowych czołgów i piechoty do ochrony bazy.
Po zdobyciu punktu [2] i oczyszczeniu okolicznej wioski (uwaga na cywili!) uzupełnij swoją armię i wydaj ją w ręce Hoopera. Niech ona zajmie się zdobyciem punktu [3] . Tam trzeba będzie pokonać następne, napływające w nieskończoność z północy jednostki wroga. Jednak nie idź w górę, bo po prostu cię rozwalą. Każ Hooperowi bronić [3] , a ty przygotuj w międzyczasie oddział kilku komandosów. Przeprowadź ich do armii dowodzonej przez Hoopera, a następnie do bazy [4] . Jeśli wrogie jednostki będą blokować przejście (komandos, podobnie jak szpieg jest niewidoczny z daleka) wykorzystaj Hoopera i każ mu zaatakować bazę. Prawdopodobnie polegnie, ale komandosi powinni w tym czasie, wykorzystując powstałe zamieszanie, zrównać z ziemią wszystkie budynki. Pozostanie tylko przejąć teren, jednak do tego czasu pozostaw tu ze dwóch komando, bo przeciwnik będzie starał się cały czas rozpoczynać budowę sztabu i reszty od nowa.
W czasie kiedy nowa armia będzie rosła w siłę (możesz lokować ją przy bazie [1] , tak na wszelki wypadek jakby jeszcze pozostała jakaś zabłąkana jednostka), weź resztę komandosów (co najmniej trzech) i ruszaj od bazy [4] na północ, wyznaczoną na mapie trasą. Omijaj kolejne jednostki GHOSTa, przejdź przez most na wschodzie i postaraj się wkraść do bazy [5] . Spustoszenie, jakie się tutaj dokona z pomocą komandosów, jest po prostu piękne! Niszcz kolejne budynki, które wróg będzie się starał co chwilę odbudować. W międzyczasie nowa armia pod wodzą Hoopera powinna uróść na tyle w siłę, aby dobić resztki GHOSTa. Tak więc ruszaj kolejnemu checkpointami [2] , [3] i zajmij teren bazy [4] . Możesz wybudować tam (przy pomocy piechoty) drugą bazę, jednak nie jest to konieczne. Czas na zmasowany atak na [5] . Jako że pozostało tam sporo czołgów i piechoty, dobuduj trochę jednostek i z punktu [2] ruszaj na północ. Przejdź najkrótszym wąwozem do kanionu, w którym ufortyfikowano druga bazę. Cała armia natomiast niech rusza drogą, którą wcześniej przekradali się komandosi. Nie przejmuj się jeśli część z nich wybierze "własną drogę" (po prostu to błąd gry, jeśli dany most czy przejście jest zapchane, to komputer ustala nowe, nawet jeśli jest ono niesamowicie oddalone). Kiedy przejmiesz i te tereny misja zostanie zakończona sukcesem.