Taktyka wojsk połączonych dla gwardii | Związek Radziecki - Dowódcy poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Taktyka wojsk połączonych dla gwardii
Polega głównie na wykorzystaniu Poborowych. Jej zdolności zmienią ich z mięsa armatniego w solidne oddziały mogące toczyć wyrównane boje z każdą jednostką wroga. Dodatkowo oferują wszechstronną haubice MŁ-20 i potężnego Iła-2. Taktyka przede wszystkim na szybkie gry. Im dłużej będzie trwała rozgrywka, tym staje się mniej użyteczna z racji na brak solidnych wzmocnień w czołgach i artylerii.
1PD - Strzelcy gwardii.
Zastępują Batalion Karny. Elitarna piechota, doskonała w walce na bliski kontakt. Wyposażeni w broń przeciwpancerną. Idealni do niszczenia lekko opancerzonych pojazdów, ale z boku lub z tyłu będą stanowić też zagrożenie nawet dla ciężkich czołgów. Dodatkowo mogą zostać ulepszeni w karabiny maszynowe jeszcze bardziej zwiększając możliwości bojowe wobec piechoty wroga.
1PD - Padnij!
Poborowi zyskują zdolność padnięcia na ziemię, by lepiej chronić się przed ogniem nieprzyjaciela. Nie potrafią się jednak wtedy ruszać, więc należy uważać na granaty i miotacze ognia. W razie potrzeby mogą się wycofać.
2PD - Zestaw szturmowy poborowych
Poborowi zostają wyposażeni w dwa pistolety maszynowe PPSz-41, które znacząco wzmacniają obrażenia. Stanowi idealne połączenie z Padnij! zamieniając poborowych w więcej niż przyzwoity oddział, który spokojnie może spacyfikować niemiecką piechotę.
4PD - 152mm haubicoarmata MŁ-20
Potężny zasięg i duże obrażenia. Idealna do ostrzału bazy przeciwnika lub wpadających w jego kontrolę terytoriów. Najlepiej sprawdzi się ustawiona bezpośrednio w bazie, lub w jej bliskim sąsiedztwie, gdyż będzie wówczas dobrze chroniona, a jej wielki zasięg zapewni jej stałą użyteczność.
6PD - Atak Iła-2
Przez krótki czas samolot będzie patrolował wybraną część mapy odkrywając ją oraz zadając wielkie obrażenia wszystkim jednostkom wroga. Niestety, wysoki koszt sześciu punktów dowodzenia sprawia, że dostęp do niego zyskuje się bardzo późno.