Dowództwo Karabinów Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dowództwo Karabinów Wsparcia
Drużyna Snajperów-Zwiadowców (360ZL, 9LP)
Dwuosobowy oddział wyznaczony do szybkiego likwidowania pojedynczych żołnierzy wroga z daleka. W przeciwieństwie do niemieckiego odpowiednika mniejsza celność i niższe obrażenia, więc czasem wymaga dwóch strzałów do zabicia jednej osoby. Oddział składa się z dwóch osób, więc jest również zdecydowanie łatwiej utrzymać go przy życiu. Oczywiście tak czy inaczej jest bardzo wrażliwy, więc musi być ukryty i w miarę możliwości osłaniany. Ma większy zasięg niż pole widzenia, więc warto przeprowadzać dla niego zwiad używając poborowych.
Zdolności:
- Flara (60A). Na 35 sekund odkrywa wybrane miejsce na mapie.
- Sprint (6A, wymaga weterana). Snajperzy na dziesięć sekund zyskują przyspieszenie. Alternatywa dla odwrotu, gdy snajper zostanie wykryty, by nie musiał z powrotem powolnie wracać na miejsce.
M3A1 Scout Car (80A, 20 Paliwa, 2LP)
Samochód zwiadowczy. Może przewozić jeden oddział piechoty, który jest w stanie jednocześnie ostrzeliwać przeciwnika. Wrażliwy na zwykłą broń. Sprawdza się do szybkiego przemieszczania jednostek. Wyposażony w oddział saperów z miotaczem ognia zmienia się w prawdziwy postrach piechoty.
Zdolności:
- Nadbieg (wymaga weterana). Przez 25 sekund pojazd porusza się szybciej i ciężej w niego trafić.
Batalion Karny(360A, 9LP)
Poziom wyżej od poborowych. Przyzwoita przeżywalność i dobry damage. Zwłaszcza w bliskich starciach z innymi jednostkami piechoty. Można ich wyposażyć w miotacz ognia(60 Amunicji).
Zdolności:
- Rzuć ładunek wybuchowy (45A). Bardzo duże obrażenia. Niestety wybucha dopiero po 5 sekundach, więc sprawdza się głównie na budynki.
- Flary pułapki (10A, wymaga weterana). Po użyciu odkrywa jednostki piechoty przeciwnika na 8 sekund.