Dowództwo Batalionu Pancernego | Związek Radziecki - Jednostki poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dowództwo Batalionu Pancernego
Transporter Półgąsienicowy M5(120ZL, 30P, 3LP)
Może przewozić dwie drużyny piechoty, które będą prowadzić ostrzał z tyłu. Dodatkowo pozwala na uzupełnienie składu pobliskich jednostek, tak jakby były koło bazy. Typowa jednostka wsparcia. Może zostać ulepszony o zestaw przeciwlotniczy za 90 Amunicji, by zyskać dobry karabin dalekiego zasięgu na piechotę i nieopancerzone pojazdy. Jednak po ulepszeniu nie może przewozić oddziałów.
Zdolności:
- Nadbieg (wymaga weterana). Przez 25 sekund pojazd porusza się szybciej i ciężej w niego trafić.
Czołg lekki T-70 (160ZL, 55P, 3LP)
Bardzo przydatny czołg. Sprawdzi się przyzwoicie przeciwko piechocie oraz wygra prawie każdy pojedynek z innym lekkim pojazdem. Jako jedyny dysponuje autonaprawą niezwiązaną z doktryną. Niestety, jego walory nikną, gdy tylko przeciwnik wytoczy na pole bitwy działa przeciwpancerne.
Zdolności:
- Naprawy (60A). Przez 15 sekund czołg będzie naprawiany
- Tryb rozpoznania. Zwiększa się pole widzenia kosztem wyłączenia głównego działa. Przydatne dla rozpoznania dla swoich dalekozasięgowych jednostek, jak snajperów czy moździerzy.
- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.
Czołg średni T-34/76 (240ZL, 95P, 7LP)
Świetny czołg. Mały, zwinny i relatywnie tani. Sprawdzi się prawie w każdych warunkach. "Na solo" jest w stanie toczyć wyrównane walki nawet z ciężkimi czołgami Hitlerowców. Wystrzegać się powinien jedynie Panter.
Zdolności:
- Taranowanie. T-34, jako jedyny tank w grze, dysponuje tą umiejętnością. Czołg rozpędza się i wpada w pojazd wroga niszcząc go i pozostawiając bezbronnym, dopóki nie zostanie naprawiony. Co prawda to samo czeka atakujące T-34, ale jest dysponujesz przewagą liczebną w czołgach i/lub jesteś pewny, że wygrasz starcie piechoty, wówczas jest to wyjątkowo przydatna umiejętność.
- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.