Doktryna Jager - Piechota | Trzecia Rzesza - Dowódcy w Company of Heroes 2 poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Doktryna Jager: Piechota
Dla lubiących grać piechotą. Zapewni jej solidne wzmocnienie od początku gry oraz wsparcie artyleryjskie i powietrzne w późniejszych etapach. Wymaga bardzo dużo amunicji by w pełni wykorzystać wszystkie swoje zalety.
1PD - Maskowanie
Piechota oraz ckm zakamuflują się podczas pobytu za osłoną lub na śniegu. Gdy rozpoczną ostrzał na nieświadomych przeciwników zadane obrażenia będą większe niż normalnie.
2PD - Ulepszenie: Strzelcy piesi
Piechota może zostać wyposażona w karabiny półautomatyczne Gewehr 43s, które generalnie mają większy zasięg oraz szybszy czas przeładowania. Dodatkowym ciekawym elementem jest umiejętność przesłuchiwania umierających więźniów (tych, którzy czołgają się po ziemi) by na kilka sekund odkryć miejsce pobytu oddziałów wroga.
3PD - Manewry taktyczne
Wszystkie oddziały piechoty, oprócz obsługujących ciężki sprzęt, przez 20 sekund będą poruszać się szybciej niż zazwyczaj. Użyteczne przede wszystkim do globalnych ataków. Nieopłacalne będzie używanie tylko po to, by przyspieszyć jeden oddział, który próbuje oflankować wroga ze względu na wysoką cenę (40A).
4PD - Ogień zaporowy z artylerii lekkiej
Średnio przydatny ostrzał. Najlepszy do odstraszania jednostek przeciwnika przed przejęciem terytorium.
6PD - Wsparcie powietrzne Ju-87
Jedna z najlepszych zdolności w grze. Standardowo zaznaczony region zostanie ostrzelany, ale Ju-87 wykona kilka zawrotów powtarzając atak, co znacznie zwiększy jego skuteczność.