Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Kompania Broni Wsparcia

Ckm Maxim wz. 1910 (240ZL, 6LP)
Świetna broń defensywna przeciwko piechocie. Stawiaj zawsze tak, by przynajmniej z jednego boku była dobrze chroniona i ubezpieczaj jej flanki. Ma mniejszy zasięg w bok niż swój niemiecki odpowiednik, więc dużo łatwiej zajść go od tyłu. Na plus Maxima działa to, że jest zdecydowanie szybszy w montażu/złożeniu oraz obsługiwany przez większą liczbę żołnierzy, przez co ciężej go utracić.

Obsługa 82mm moździerza wz. 41 (240ZL, 6LP)
Bardzo dobra broń do "czyszczenia" z daleka pozycji obronnych wroga lub powstrzymywania przejmowania terytorium. Jednocześnie łatwy do utraty i praktycznie bezbronny na bliską odległość. Nie powinien zostawać w jednym miejscu zbyt długo. Bardziej wytrzymały niż moździerz Rzeszy, ale zarazem wolniejszy.
Zdolności:
- Ogień zaporowy. Sprawdzi się, jeśli wiesz gdzie znajdują się wojska wroga.
- Zasłona dymna. Wystrzeliwuje trzy pociski dymne blokujące pole widzenia.
- Precyzyjny atak(30A, wymaga weterana). Bardzo dokładny strzał w określone miejsce.

76mm armata dywizyjna ZiS-3 (360ZL, 9LP)
Uniwersalne działo dalekiego zasięgu. Sprawdzi się zarówno na czołgi nieprzyjaciela, jak I do ostrzału piechoty. Niestety bardzo wolno się porusza i strzela, a co najważniejsze, nie może się wycofać. Zawsze powinno być dobrze zabezpieczone, by nie wpadło w ręce wroga.
Zdolności:
- Ogień zaporowy z artylerii lekkiej(60A). Wystrzeliwuje 6 pocisków w dane miejsce, skutecznych przeciwko nieopancerzonym celom.
- Tropienie(20A). Na 20 sekund zwiększa znacząco zasięg działa wykrywając jednocześnie wszystkie jednostki piechoty wroga.