Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki poradnik Company of Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kompania Broni Wsparcia

Ckm Maxim wz - Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Ckm Maxim wz. 1910 (240ZL, 6LP)

Świetna broń defensywna przeciwko piechocie. Stawiaj zawsze tak, by przynajmniej z jednego boku była dobrze chroniona i ubezpieczaj jej flanki. Ma mniejszy zasięg w bok niż swój niemiecki odpowiednik, więc dużo łatwiej zajść go od tyłu. Na plus Maxima działa to, że jest zdecydowanie szybszy w montażu/złożeniu oraz obsługiwany przez większą liczbę żołnierzy, przez co ciężej go utracić.

Obsługa 82mm moździerza wz - Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Obsługa 82mm moździerza wz. 41 (240ZL, 6LP)

Bardzo dobra broń do "czyszczenia" z daleka pozycji obronnych wroga lub powstrzymywania przejmowania terytorium. Jednocześnie łatwy do utraty i praktycznie bezbronny na bliską odległość. Nie powinien zostawać w jednym miejscu zbyt długo. Bardziej wytrzymały niż moździerz Rzeszy, ale zarazem wolniejszy.

Zdolności:

- Ogień zaporowy. Sprawdzi się, jeśli wiesz gdzie znajdują się wojska wroga.

- Zasłona dymna. Wystrzeliwuje trzy pociski dymne blokujące pole widzenia.

- Precyzyjny atak(30A, wymaga weterana). Bardzo dokładny strzał w określone miejsce.

76mm armata dywizyjna ZiS-3 (360ZL, 9LP) - Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

76mm armata dywizyjna ZiS-3 (360ZL, 9LP)

Uniwersalne działo dalekiego zasięgu. Sprawdzi się zarówno na czołgi nieprzyjaciela, jak I do ostrzału piechoty. Niestety bardzo wolno się porusza i strzela, a co najważniejsze, nie może się wycofać. Zawsze powinno być dobrze zabezpieczone, by nie wpadło w ręce wroga.

Zdolności:

- Ogień zaporowy z artylerii lekkiej(60A). Wystrzeliwuje 6 pocisków w dane miejsce, skutecznych przeciwko nieopancerzonym celom.

- Tropienie(20A). Na 20 sekund zwiększa znacząco zasięg działa wykrywając jednocześnie wszystkie jednostki piechoty wroga.