Pancerny Korpus Wsparcia | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 poradnik Company of Heroes 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Pancerny Korpus Wsparcia
Działo pancerne StuG II Ausf. G (230ZL, 95P, 10LP)
Tani i dość wartościowy czołg. Dobrze sprawdzi się do kontrowania lekko i średnio opancerzonych oddziałów wroga. Z powodu słabej penetracji pocisków będzie miał jednak problemy ze zniszczeniem ciężej opancerzonych tanków. Niestety nie może kręcić lufą, więc bardzo traci na mobilności i łatwo go oflankować. Za 30 Amunicji może zostać ulepszony w MG-42, co większy (nieznacznie) jego użyteczność względem piechoty wroga. Używaj w początkowej i środkowej fazie gry. Gry rozgrywka będzie już zaawansowana skup się na alternatywach.
Zdolności:
- Celuj w słaby punkt (35A, wymaga weterana). Unieszkodliwia załogę wrogiego pojazdu na kilka sekund.
Flakpanzer IV Ostwind (320ZL, 115P, 9LP)
Najlepszy pojazd przeciwpiechotny w grze. Bardzo szybki i zwinny. Idealny do manewrów oskrzydlających i kontrataków. Jednocześnie bardzo wrażliwy na broń przeciwpancerną i od takiej powinien być trzymany bardzo daleko. Minusem są też ogromne wymagania paliwowe. Zainwestowanie w Ostwindy mocno osłabi możliwości ppanc. twojej armii, z racji tego że będziesz musiał polegać głównie na powolnych PaKach 40 lub panzerfaustach.
Zdolności:
- Blitzkrieg (30A, wymaga weterana). Znacząco przyspiesza pojazd. Przydatne zwłaszcza do flankowania piechoty.
Średni czołg PzKpfw IV (320ZL, 115P, 8 LP)
Uniwersalny czołg. Lepsza alternatywa dla powolnego StuGa. Może być ulepszony w karabin Mg 42 (30A). Największym minusem jest słaby pancerz i wysoka cena.
Zdolności:
- Blitzkrieg (30A, wymaga weterana). Znacząco przyspiesza pojazd. Przydatne zwłaszcza do flankowania piechoty