Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 "A Courtesy Call" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Misja 9 "A Courtesy Call"

Data: 20 październik 1942 r - Misja 9 A Courtesy Call | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 20 październik 1942 r.

Miejsce: Bab El Qattara.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Saper, Kierowca, Szpieg.

Zadanie: wysadzić w powietrze antenę radaru wraz z sąsiadującym budynkiem, oba magazyny broni oraz bunkier dowodzenia.

Szpieg (6) zaczyna grę od razu przebrany w mundur. Wyślij Szpiega do bramy bazy i ustaw go za pierwszym żołnierzem (1) . Poczekaj aż patrol (P3) oddali się, a wróg (2) pójdzie w górę ekranu i wtedy zrób (1) śmiertelny zastrzyk z trucizną. Ciało szybko podnieś i wynieść na zewnątrz bazy, za mury. Podobnie możesz usunąć wroga (2). Teraz możesz wejść na teren bazy również Kierowcą (5) . Ostrożnie ale sprintem wyślij go do budynku drugiego magazynu M2 i ukryj go w nim (w razie potrzeby Szpieg może zagadywać wrogów aby Kierowca mógł bezpiecznie dotrzeć do celu). Biegnij Szpiegiem do żołnierza (3) stojącego pod murem - tam Twój człowiek powinien go zagadać tak aby odwrócił się twarzą na północ. Wtedy, czekając aż (4) ruszy w górę ekranu, przeskocz Zielonym Beretem (1) przez mur (zielona strzałka z literą M ) i ukryj się za pobliskimi beczkami. Zaczekaj aż (4) odwróci się plecami i znowu ruszy do góry a wtedy pędź za nim Beretem z nożem w ręku i szaleństwem w oczach. Ciało zabitego wynieś za beczki za którymi wcześniej się chowałeś. Gdy Szpieg cały czas zagaduje jeszcze przeciwnika,(3) zabij Zielonym Beretem z tyłu wroga (5) a jego ciało również ukryj za beczkami w pobliżu muru. Teraz załatw Beretem także żołnierza (3) zagadywanego przez Szpiega i jego ciało na wszelki wypadek ukryj. W tym momencie możesz zawołać resztę komandosów (Snajper i Saper) czekających za murem (ukryj ich na razie w bezpiecznym miejscu za beczkami przy zwłokach zabitych). Teraz pędź Szpiegiem (6) zagadać żołnierza (6) w momencie gdy będzie on przy bunkrze dowodzenia B - powinien stanąć zwrócony twarzą na północ (w górę ekranu). Uważając na patrol (P3) podczołgaj się Zielonym Beretem (1) w pobliże bunkra B i w momencie kiedy wróg (9) idzie w górę swojej trasy zabij majchrem zagadywanego (6) a ciało podnieś i ukryj w miejscu X za bunkrem. Po usunięciu (6) możesz przemieścić Snajpera i Sapera pod mur w miejsce gdzie stał przeciwnik(3) . Teraz zagadaj Szpiegiem żołnierza (9) kiedy będzie przy magazynie M2 tak aby twarz miał skierowaną na północny wschód (góra-prawo). Zielonym Beretem zaś zabij najpierw (7) a potem (8) (do tego ostatniego podejdź skradając się pod garażami G ). Ciała przenieś za bunkier B w miejsce oznaczone X . Uważając na krążący patrol (P3) przebiegnij Zielonym Beretem przez plac i zabij od tyłu majchrem zagadywanego przez Szpiega wroga (9) a jego ciało też przenieś za bunkier B .

Następnie biegnij Szpiegiem zagadać cały patrol (P3) tak aby reszta ekipy mogła swobodnie wykonać swoją robotę: Kierowca (5) zaparkować cysternę C przed garażem z czołgami G w miejscu oznaczonym X , Saper (4) podłożyć jedną zdalnie odpalaną bombkę między anteną radaru a sąsiadującym - Misja 9 A Courtesy Call | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Następnie biegnij Szpiegiem zagadać cały nieiecki patrol (P3) tak aby reszta ekipy mogła swobodnie wykonać swoją robotę: Kierowca (5) zaparkować cysternę C przed garażem z czołgami G w miejscu oznaczonym X , Saper (4) podłożyć jedną zdalnie odpalaną bombkę między anteną radaru a sąsiadującym z nią budynkiem (dokładnie w miejscu R ) a drugą gdzieś koło bunkra B zaś Zielony Beret (1) przenieść beczki i poustawiać je przy budynkach, które powinny wylecieć w powietrze - oba magazyny M1 i M2. Ten ostatni komandos może także ustawić dwie beczki w pobliżu wartowni W aby potem można było zabić Fryców w środku (jedną beczkę może wnieść po schodach i postawić przy górnym wejściu). Kiedy wszystko poustawiasz opuść całym oddziałem (oprócz Szpiega) bazę i udaj się w miejsce, które na obrazku wskazuje kursor i połóż się tam. Szpieg (6) może teraz przerwać zagadywanie patrolu (P3) i podejść do beczek, które Beret ustawił przy wartowni W tak aby móc do nich strzelić z pistoletu. Wybierz najpierw jednak Sapera (4) i odpal szybko obie bombki (w momencie kiedy patrol (P3) przechodzi koło radaru) niszcząc radar R z sąsiednim budynkiem i bunkier B . Podniesie się raban. Jeden z czołgów, które będą próbowały wyjechać z garażu G powinien wjechać w cysternę C , którą ustawiłeś w miejscu X powodując eksplozję i zniszczenie wszystkich trzech maszyn (czołgi te można też zniszczyć jeszcze wcześniej strzelając z karabinu wyborowego Snajpera z pozycji oznaczonej S w cysternę - żeby było śmieszniej nie wywoła to żadnego alarmu). Zaraz po odpaleniu ładunków przez Sapera Szpieg powinien strzelić w obie beczki przy wartowni W powodując zniszczenie budynku (i ewentualnie wystrzelać pojedynczych wrogów, którzy zdołali wyjść na zewnątrz). Następnie biegnij Szpiegiem pędem do kolegów (jeśli cię zdemaskowano nałóż ponownie mundur - klawisz U) strzelając po drodze w beczki, które Zielony Beret zostawił przy magazynach M1 i M2 . Jeśli do pozycji którą zajmuje w tym momencie reszta komandosów zbliży się któryś z patrolów (P1) lub (P2) możesz zdjąć przeciwników Snajperem. Zapakuj się całą ekipą na samochód, który podjedzie w miejsce oznaczone literą K na mojej mapie i voila - koniec misji.