Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 14 "D-Day Kick off" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Misja 14 "D-Day Kick off"

Data: 25 maj 1944 r - Misja 14 D-Day Kick off | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 25 maj 1944 r.

Miejsce: La Riviere.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Nurek, Saper, Kierowca.

Zadanie: wysadzić w powietrze baterię dział nabrzeżnych (4 działa).

Cały oddział komandosów znajduje się na łódce w lewym dolnym rogu ekranu (S na obrazku). Zamiast płynąć prosto do niedalekiej plaży na północy a potem mozolnie przebijać się przez całą wyspę do poszczególnych dział (1, 2, 3 i 4 ), które masz wysadzać w powietrze proponuję obrać zupełnie inną trasę. Płyń łódką tak jak wskazują zielone strzałki - najpierw do prawego dolnego rogu ekranu. Pamiętaj aby ominąć boję w miejscu K jeśli nie chcesz przedwcześnie zakończyć misji ! Zwróć uwagę, że możesz wybrać Snajpera na łódce i korzystać z jego karabinu wyborowego (tak - strzelać z łódki). Jednak nie szarżuj z oddawaniem strzałów do żołnierzy snujących się po plażach tylko staraj się zachować maksimum cennej amunicji. W miejscu oznaczonym X1 zrób mały przystanek. Poczekaj aż ckm C1 , w którego zasięgu znajdziesz się gdy popłyniesz dalej zacznie się odwracać w swoje lewo (czyli w górę ekranu) - wtedy płyń dalej. Piorunem jednak przełącz się na Snajpera i jak tylko będziesz mógł oddać "czysty" strzał zabij strzelca ckmu C1 (i ewentualnie pobliskich żołnierzy , którzy otworzą do Ciebie ogień). Uczulam Cię jednak abyś nie strzelał niepotrzebnie! Nie przejmuj się alarmami. Płyń wzdłuż krawędzi ekranu dalej na północ (w prawy górny róg ekranu). Gdy do niego dotrzesz zasuwaj w lewo. Przygotuj Snajpera i jak tylko ckm C2 znajdzie się w zasięgu jego karabinu wyborowego usuń strzelca ckmu. Miń skały i płyń w lewy górny róg ekranu. Tam (w miejscu oznaczonym X2 ) zrób kolejny przystanek (zatrzymaj się dokładnie w samiusieńkim rogu ekranu aby nie zostać zauważonym z brzegu !) i zlikwiduj ze "snajperki" żołnierza (1) pałętającego się po plaży. Jego zwłoki pewnie zauważy patrol (P) pętający się w pobliżu, podniesie się raban, ale po chwili wrogowie powinni się uspokoić. Kiedy odejdą w swoją stronę płyń w dół, w stronę plaży. Wysadź tam wszystkich oprócz Nurka, nim zaś płyń z powrotem. Omijając boję w miejscu K (aby nie przerwać misji) powinieneś dostać się łódką gdzieś w okolicę plaży z X5 ,z której po akcji zabierzesz ludzi (uważaj aby nie wpłynąć w zasięg ognia/widzenia oddziałów na tej plaży!). Nurek na razie może odpocząć, wróćmy do reszty ekipy.

Przeczołgaj się tymi komandosami przez plażę i między zasiekami aż do miejsca X3 za skałą (uważając głównie na krążący patrol (P) ) - Misja 14 D-Day Kick off | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Przeczołgaj się tymi komandosami przez plażę i między zasiekami aż do miejsca X3 za skałą (uważając głównie na krążący patrol (P) ). Wybierz Zielonego Bereta i kiedy żołnierz (5) idzie w prawo wyczołgaj się, podczołgaj łukiem z lewej strony do wroga (2) i załatw go majchrem. Ciało, rzecz jasna, najlepiej prędko wynieść, choćby za bunkier w X4 . W tym ostatnim miejscu poczekaj na wroga (3) - kiedy odwróci się i zacznie iść w prawo wyskocz za nim, zabij a zwłoki ukryj. O ile mnie pamięć nie myli (4) też można bezgłośnie zdjąć - a może nie ? ;-) W każdym bądź razie teren wokół czołgu C masz teraz w miarę oczyszczony (jeśli się jeszcze nie domyśliłeś to dostanie się do tego pojazdu było celem całej naszej wycieczki morzem :-). Zapakuj do niego wszystkich ludzi, przełącz się na Kierowcę i ... pora rozpocząć rzeż. Ruszaj w prawo w kierunku pierwszego działa 1 po drodze wybijając wszystkich wrogów, którzy będą Ci się pchali pod lufę (w tym tych wybiegających z wartowni W ). Nieprzyjaciół na podwyższeniach nie dosięgniesz - to robota dla Snajpera. Pamiętaj jednak, że nie ma on już zbyt wiele amunicji, więc lepiej oszczędzaj ją na przeciwników stojących na bunkrach (tych z działami nabrzeżnymi szczególnie). Kiedy w okolicy nie ma już żywej duszy możesz wyskoczyć ze swojego czołgu Zielonym Beretem, podłożyć jedną z beczek B , które znajdziesz w pobliżu pierwszego działa nabrzeżnego 1 pod owo działo i strzelić w nią - pierwszą "pukawkę" mamy z głowy. Ruszaj w kierunku następnych wybijając większość wrogów pchających się pod Twój czołg (nie zapominaj o niemieckich ckmach). Prawie wszystkich bo żołnierzy na pobliskim wzniesieniu możesz zignorować, nie są zbyt groźni. Z kolei oponenci stojące na bunkrach są groźne dla Twojego żołnierza (Sapera) podkładającego zdalnie odpalane bombki pod działa tylko z dalszej odległości - jeśli uda Ci się dotrzeć pod taki bunkier nie widzą komandosa. A potem często giną w eksplozji odpalanej bombki. Może więc nie warto zestrzeliwać Snajperem pojedynczych przeciwników stojących na bunkrach ? Lepiej zachować ammo na trzech stojących na ostatnim ... Bomby, które podrzucasz Saperem detonuj zanim wsiądziesz nim z powrotem do czołgu. Ok, w końcu zniszczysz wszystkie cztery działa. Ruszaj czołgiem na plażę w miejsce X5 , tam wysiądź całą ekipą, podpłyń łodzią Nurka, załaduj na nią oddział i płyń do boi w prawym dolnym rogu ekranu (K na obrazku) - zadanie wykonane.