Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 "In the Soup" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Misja 11 "In the Soup"

Data: 3 grudnia 1942 r - Misja 11 In the Soup | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 3 grudnia 1942 r.

Miejsce: Maradah.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Saper, Kierowca, Szpieg.

Zadanie: wysadzić w powietrze cztery wieże wiertnicze.

Legenda - Misja 11 In the Soup | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

S - start, K - koniec

T - tunel, S - samochód pancerny, 1-4 - wieże wiertnicze

W - wartownie, S - samochód pancerny

Początek tej misji jest dosyć trudny. Wszyscy komandosi zaczynają w jednym miejscu (K na obrazku). Najpierw wybierz Szpiega, który od początku ma na sobie wrogi mundur i pędź nim załatwić pierwszego wroga (1) - zaaplikuj mu truciznę gdy będzie dochodził do miejsca oznaczonego X1 za domkiem tak aby Twojej akcji nie widział (4) . Potem biegnij Szpiegiem zagadać ową (4) tak aby stał twarzą do pobliskich budynków (wartowni W ), przełącz się zaś na Zielonego Bereta i ostrożnie podczołgaj w miejsce X1 za murkiem koło chatki. Poczekaj aż patrol (P1) będzie daleko, a żołnierz (3) zacznie iść w dół, w kierunku (4) . Wtedy piorunem powstań i zabij majchrem wroga (2) a jego ciało błyskawicznie przenieś za chatkę w miejsce X1 . Możesz też zanosić zwłoki w miejsce gdzie zaczynasz grę (gdzie stoją jeszcze pozostali komandosi) bo w X1 jest trochę ciasno. Znowu ukryj się za murkiem, poczekaj aż wrogowie (P1) odejdą, a żołnierz (3) podejdzie do miejsca gdzie stał (2) , obróci się i zacznie iść w dół - wtedy wyskocz, zabij go, a ciałozanieś w X1 lub K . Pamiętaj o możliwości zakopywania Bereta w piachu jeśli któryś z przeciwników zauważy jego ślady - jeśli wróg przybiegnie zaniepokojony sprawdzić tropy korzystaj z okazji aby nagle wydostać się spod ziemi i usunąć wroga (mnie tak udało się załatwić żołnierza (8) ). Teraz możesz Bereta schować znów za murek albo w chatce koło niego i przełączyć się z powrotem na Szpiega. Skończ zagadywać (4) ale stój jeszcze za nim. Uważając na krążący patrol (P1) zaczekaj aż oponent (9) zacznie iść w dół a wtedy wykończ trucizną (4) a jego zwłoki przenieś szybko za domek w miejsce X1 . Podobnie załatw (5) a jej ciało wynieś. Pobiegnij Szpiegiem do (6) i zaaplikuj mu zastrzyk kiedy jest dobrze zasłonięty przed wzrokiem swoich towarzyszy namiotem koło którego spaceruje. Podobnie zlikwiduj żołnierza (7) (tak aby ciało zasłonił pobliski namiot - w miejscu X2 ). Potem ustaw Szpiega w miejscu X2 , poczekaj tam na krążący patrol (P1) i zagadaj go tak aby twarzami byli skierowani w dół ekranu albo w prawo-dół. Pora znowu zacząć działać Zielonym Beretem. Ustaw brzęczyk pomiędzy namiotami (tam gdzie stał (5) ) a samemu ukryj się za namiotem bliżej miejsca X1 . Włącz urządzenie - powinno zwabić wroga (9) . Podczołgaj się do wroga i załatw go majchrem tak aby nie widział Cię (10) , ciało zanieś za domek do X1 . Stamtąd podczołgaj się za namiot za (10) , ustaw wabik, włącz go i piorunem zakop Zielonego Bereta tuż przy brzęczyku. Powinieneś zdążyć się schować zanim (10) przybiegnie sprawdzić hałas - kiedy stanie przy wabiku wykop Bereta i zabij wroga (ciało może tu leżeć). Teraz załatw żołnierza (11) ustawiając Bereta za winklem budynku (X3) i wyskakując zza niego w momencie kiedy (11) odwraca głowę w swoje prawo. Zwłoki musisz przenieść aż do X1 . (12) zabij od tyłu i jego ścierwo też wynieś daleko aby nie znalazł go potem patrol (P1) . Uf, okolicę mamy prawie oczyszczoną z nieprzyjaciół. Został tylko ten upierdliwy patrol (P1) ale jego raczej nie da się usunąć nie wywołując alarmu. Zamiast tego zagadaj go Szpiegiem jeszcze raz ale w innym miejscu i tak aby patrzyli tym razem w górę ekranu albo w prawo-górę - chodzi o to by reszta komandosów mogła teraz swobodnie przejść przez teren, który tak mozolnie oczyściłeś Zielonym Beretem i Szpiegiem. Przedostań się całą ekipą (oprócz Szpiega) w okolicę beczek, które stoją przy dolnej krawędzi ekranu a stamtąd przeczołgaj się komandosami (unikając wzroku następnego patrolu (P2) ) pod skałę, w miejsce oznaczone X4 i tam na razie się zatrzymaj. Zielony Beret zamiast jednak odpoczywać powinien wdrapać się na pobliskie wzgórze (zielona strzałka z cyfrą 1 ) i po cichu zlikwidować przeciwników (13) i (14) uważając aby nie zostać zauważonym z dołu przez patrol (P2) i żołnierza (21) stojącego przy bramie - zabij (13) kiedy żołnierz przy bramie spogląda w swoje prawo, potem natychmiast padnij. Następnie zejdź Beretem w dół po drabinie po drugiej stronie wzniesienia (zielona strzałka z literą D ), ustaw się za skałką w miejscu X5 i poczekaj aż przeciwnik (15) będzie przechodził w pobliżu - wtedy wyskocz z kryjówki, zabij wroga a ciało przenieś w miejsce gdzie przed chwilą się ukrywałeś. Teraz musisz znowu wybrać Szpiega i pobiec nim aż do wroga (16) . aby go zagadać z lewej strony (tak by również patrzył w lewo). Wtedy wyjdź Beretem (1) zza skałki w X5 i zabij operatora obsługującego pobliski karabin maszynowy (C) . Możesz go tu zostawić. Teraz Szpieg może skończyć gadkę z (16) i zaaplikować mu truciznę gdy (18) przy bramie nie patrzy a patrol (P3) jest daleko - ciało przenieś za budynek w miejsce X3 . Potem ostrożnie wdrap się Zielonym Beretem na następne wzniesienie (zielona strzałka z cyfrą 1 ) po którym spaceruje wróg (17) , sprintem pędź za nim kiedy będzie szedł w lewo, zabij a ciało przenieś (jeśli upadło dalej) w miejsce X4 tak aby dwie pobliskie wieże wiertnicze zasłoniły je przed wzrokiem patrolu będącego na północy. Zejdź z powrotem na dół, ostrożnie ustaw bzyczek Bereta w miejscu oznaczonym X1 , odczołgaj się za róg budynku w X3 i włącz urządzenie. Zabij wroga (18) , który do niego przybiegnie, ciało ukryj koło ckmu (C) . Szpieg w tym czasie powinien zagadywać patrol (P3) przy zachodniej bramie (powinni oni stać zwróceni twarzami na zachód). Po akcji Bereta skończ pogaduszki Szpiega, wejdź nim po drabinie na budynek pobliskiej wartowni W i (uważając aby nikt nie patrzył) wstrzyknij truciznę najpierw wrogowi (19) kiedy podejdzie on do prawej krawędzi dachu a potem (20) . Ich ciał, kiedy upadną na dachu, nie powinien zobaczyć żaden z przeciwników na dole. Zejdź z powrotem na dół po drabinie i biegnij do południowej bramy. Ustaw się za stojącym przy niej żołnierzem(21) , poczekaj aż patrol (P2) będzie szedł w dół ekranu, a żołnierz (22) będzie w bramie i zmierzał w górę ekranu - wtedy zabij trucizną (21) . Ciało może tu leżeć - patrol (P2) nie zauważy go, mimo że przechodzi parę metrów obok. Za to na pewno ciało znajdzie żołnierz (22) kiedy wróci i obróci się w bramie. Musisz go więc zaraz potem zdjąć (bo narobi rabanu) w momencie kiedy nie patrzy patrol (P2) a dwóch przeciwników idzie na północ. Błyskawicznie podnieś ciało i schowaj w miejscu X5 (zanim dwaj przeciwnicy zaczną iść w kierunku bramy !) gdzie nikt nie powinien go dojrzeć (szczególnie żołnierze z (P2) ). Wrogów (23 i 24) można zdjąć podczołgując się Zielonym Beretem (podczas gdy Szpieg odwraca uwagę patrolu (P3) przy zachodniej bramie) za skrzynie w X2 , podkładając tam wabik i odczołgując się bardziej za skrzynie. Po włączeniu bzyka przy odrobinie szczęścia podbiegnie do niego obu żołnierzy. Ciała przenoś za wschodnią bramę i porzucaj przy ckmie (C) . Żołnierza (25) załatw w podobny sposób - bzyk w X3 , chowasz się pod budynek obok w X6 a kiedy żołnierz przybiegnie zwabiony Twoimi śladami na piachu włączasz wabik i likwidujesz go, wynosząc jego ciało pod ckm (C) . Potem możesz wrócić Zielonym Beretem za wschodnią bramę w okolice pustego samochodu S , z którego już niebawem skorzystamy. Szpieg zaś może skończyć pogaduchy z patrolem (P3) i korzystając z jego nieuwagi zlikwidować wroga (26) kręcącego się koło zachodniej bramy a zwłoki przenieść za bramę w miejsce oznaczone X6 . Teraz biegnij Szpiegiem odwrócić uwagę patrolu (P2) na południu (zagadaj ich przy skale za którą cały czas ukrywa się jeszcze reszta komandosów) a pozostałymi żołnierzami przeczołgaj się aż do samochodu S , przy którym ukrywa się Zielony Beret (unikając oczu patrolu (P3) ). Po drodze Saper powinien się na chwilę odłączyć od grupy i podłożyć pierwszy zdalnie odpalany ładunek wybuchowy pod wieżę wiertniczą oznaczoną na obrazku 1 a drugi zostawić przy samochodzie S pod wieżą nr 2 . Snajper zaś może zdjąć ze swojego karabinu wyborowego cały patrol (P3) . Kiedy wszyscy komandosi (także Szpieg) są już przy pojeździe wskakuj do niego i ruszaj na zachód przejeżdżając przez obie bramy (wschodnią i zachodnią). Jeśli masz ochotę możesz teraz wykończyć wszystkie patrole (P1 i P2) , które tak bardzo przeszkadzały Ci w wykonaniu zadania a także wszystkich wrogów, którzy wówczas zaczną wybiegać z obu wartowni W . [obrazek poniżej]

Potem skręć na północ likwidując z karabinu maszynowego samochodu szwendający się po tej okolicy patrol (P4) - Misja 11 In the Soup | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Potem skręć na północ likwidując z karabinu maszynowego samochodu szwendający się po tej okolicy patrol (P4) . Skręć w prawo (na wschód) i podjedź w okolicę tunelu T . Tam wyskocz Saperem i podłóż jeden ładunek wybuchowy w tunelu (miejsce oznaczone X ). Następnie wyskocz z własnego samochodu (S) Snajperem i pobiegnij w stronę pozostałych dwóch wież wiertniczych (3 i 4 ), w miejsce X . Poczekaj tam na ciężarówkę P która po chwili powinna między nimi przejeżdżać i w momencie kiedy samochód ów jest dokładnie pomiędzy wieżami strzel w niego z karabinu wyborowego. Eksplozja samochodu powinna też zniszczyć obie wieże. Podniesie się raban przy wartowni W na północy - natychmiast przełącz się z powrotem na Sapera i zdetonuj bombkę, którą zostawiłeś w tunelu (co odetnie drogę do Ciebie oponentom z północy - piechocie i samochodowi pancernemu (S) ). Nie zapomnij też odpalić pozostałych ładunków (przy wieżach 1 i 2 ) ! Wracaj oboma komandosami do swojego samochodu pancernego (S) i ruszaj na zachód - koniec misji. [obrazek poniżej]

1 - Misja 11 In the Soup | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry