Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 "Up on the Roof" | Commandos Za linią wroga poradnik Commandos: Za linią wroga

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Misja 12 "Up on the Roof"

Data: 15 marzec 1943 r - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Data: 15 marzec 1943 r.

Miejsce: Tunis.

Komandosi: Zielony Beret, Snajper, Szpieg.

Zadanie: uwolnić więźnia W i uciec samochodem S .

Legenda - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Legenda

1 - Zielony Beret, 2 - Snajper, 6 - Szpieg

W - więzień, S - samochód

W - wartownie

Szpiegiem (6) , który od początku jest we wrogim mundurze odwróć uwagę patrolu (P1) przechodzącego w pobliżu - powinni stać odwróceni tyłem do Zielonego Bereta (1) ukrywającego się w pobliskim budynku. Wybierz teraz właśnie Bereta, poczekaj aż żołnierz(1) na zewnątrz minie drzwi idąc w lewo a wtedy wyjdź z budynku, zabij go, a ciało zanieś w miejsce X1 . Wejdź na drabinkę obok (zielona strzałka z literą D ) ale nie wchodź jeszcze po niej do końca. Poczekaj na niej aż wróg (2) podejdzie bliżej, obróci się i zacznie iść z powrotem w górę ekranu a przeciwnicy (3 i 4) pójdą w prawo. Wówczas szybko wejdź po drabince i pędź za (2) - zabij go majchrem a ciało przenieś do X2 . Potem ustaw brzęczyk w miejscu X1 i wracaj na drabinę. Tuż przed wejściem na nią włącz wabik - powinien przyciągnąć do siebie wrogów z góry (3 i 4) . Wtedy znowu wejdź po drabinie i pędź zapoznać ich z nożem Zielonego Bereta. Ciała przenieś w X2 . Potem ostrożnie przedostań się w miejsce X2 pod kolejną (tym razem dłuższą) drabiną i zostaw tam bzyczek, sam zaś schowaj się za budynek w X1 . Włącz wabik - przyciągnie pewnie żołnierza (5) . Wyjdź zza rogu budynku i zabij go (jego ciało może tu leżeć). Przełącz się teraz na Szpiega (6) i biegnij nim do długiej drabiny prowadzącej na górę przy której stoi póki co Zielony Beret. Wejdź Szpiegiem po owej drabinie na górę, na dach na którym ukrywa się na razie w małym pomieszczonku Snajper. Zatruj Szpiegiem przeciwnika (6) krążącego po dachu (gdy (7 i 8) nie patrzą) a jego ciało wynieś za pomieszczonko w którym chowa się Snajper (miejsce ukrycia zwłok zasłania na obrazku cyfra 2 ). Potem zastrzyki (7 i 8) - temu pierwszemu gdy jest przy skrajnie lewym punkcie swojej krótkiej trasy i zaczyna iść w prawo a temu drugiemu gdy znajduje się w skrajnie górnym położeniu swojej trasy i patrzy się na północ. Ich ciała powinny paść tak aby nie widzieli ich pozostali wrogowie w okolicy choć jest bardzo prawdopodobne, że ciało (8) zobaczy żołnierz (9) . Kiedy przybiegnie zbadać sprawę załatw go Szpiegiem od tyłu, jego ciało może leżeć obok (8) . Ruszaj teraz Szpiegiem odwrócić uwagę żołnierza (12) , powinien odwrócić się plecami do kolegów (10 i 11) . Wybierz znowu Zielonego Bereta (1) , wejdź po drabinie na dach koło Snajpera i przeczołgaj się ostrożnie za beczki koło zwłoki (8) (Snajper może w tym samym czasie wyjść już ze swojej kryjówki). Poczekaj Beretem aż wróg (11) idzie w dół w kierunku kolegi (12) zagadywanego przez Szpiega a (10) parzy na północ (w górę ekranu) a wówczas piorunem podnieś się na nogi i biegnij załatwić majchrem najpierw (10) , potem (11) a na koniec również (12) . Ich ciała najprawdopodobniej mogą tu leżeć bez zwracania uwagi reszty wrogów. Szpiegiem (6) udaj się zaś na prawo od miejsca gdzie stał (12) - za niewielkim pomostem między budynkami jest jeszcze jeden przeciwnik, który nie zmieścił mi się na obrazku - zabij go trucizną Szpiega, ciało zostaw. Teraz zejdź Zielonym Beretem (1) po drabinie obok (13) na dół (uważając na patrol (P1) na placu poniżej !), zabij go (13) nożykiem, wróć po drabinie na górę i ruszaj do długiej drabiny prowadzącej na dach ze Snajperem której już używałeś. Zejdź po niej, podczołgaj się w pobliże żołnierza (14) i unikając wzroku patrolu (P1) poniżej zabij wroga (ciało może się tu suszyć na słoneczku). Znowu musisz wrócić na dachy i przedostać się z powrotem do drabinki koło ciała (13) (albo sąsiedniej, koło (15) ). Ponownie zejdź na dół po którejś z nich i uważając na patrol (P1) załatw żołnierza (15) . Ciała (13 i 15) mogą leżeć tam gdzie upadły albo możesz je przenieść w miejsce X3 jeśli obawiasz się, że patrol na dole je dojrzy. [obrazek poniżej]

Teraz Szpieg powinien pobiec rozprawić się z Niemcami (1 i 2) likwidując ich swoją trucizną w strzykawce (ciało (2) przenieś ewentualnie koło (1) ) - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry

Teraz Szpieg powinien pobiec rozprawić się z przeciwnikami (1 i 2) likwidując ich swoją trucizną w strzykawce (ciało (2) przenieś ewentualnie koło (1) ). Zejdź na dół po schodach i zabij zastrzykiem (3) kiedy przystaje tuż przy wieży meczetu. Pędź teraz zagadać wroga (7) tak aby stał odwrócony plecami do (4, 5 i 6) . Tych ostatnich zaś wystrzelaj Snajperem (2) z pozycji na jakiej widzisz go na obrazku (prawy górny róg). Pewnie nie będzie miał stamtąd "czystego" strzału do (6) ale powinien on pobiec w kierunku Snajpera gdy zabijesz kolegów obok - wtedy wejdzie w pole widzenia Twojego strzelca wyborowego i możesz go "zdjąć". Wróć do Szpiega i załatw nim najpierw wroga (7) dokładnie w miejscu, w którym widzisz go na obrazku. Potem zlikwiduj (8 i 9) - tego ostatniego stając przy nim i atakując w momencie kiedy odwraca od Ciebie głowę. Działaj dalej - uważając aby patrol (P2) i szwejk (16) na dole nie patrzyli (kiedy idą w lewo) wykończ specyfikiem w strzykawce kolejno (10, 11 i 12) . Potem odwróć Szpiegiem uwagę wartownika (14) przy schodach tak aby patrzył na schody a Zielonym Beretem podczołgaj się ostrożnie (aby nie zostać zauważonym z dołu) za szwejka (13) . Upewnij się, że nikt nie patrzy i dziabnij go nożem a ciało zanieś za pakunki w X1 . Koło tych pakunków możesz podłożyć brzęczyk (i schować się za beczki w X1 ) - uruchomiony wabik jest w stanie przyciągnąć naprawdę wielu przeciwników z dołu (w tym żołnierza, którego zagaduje Szpieg). Wystarczy ich likwidować za pomocą noża Zielonym Beretem a ciała najlepiej chować za pakunek w X1 . Mnie udało się w ten sposób zdjąć żołnierzy (14, 15, 16 i 17) . Jest spore prawdopodobieństwo, że przylecą do wabika całą grupą a jeśli nie to wab ich do skutku pojedynczo (oby tylko patrol (P2) nie przybiegł :-). Żołnierzy (18 i 19) zabij Zielonym Beretem (podczas gdy Szpieg odwraca uwagę oponentów (P2) ) - (19) możesz zmylić wabikiem w międzyczasie podchodząc do (18) od prawej strony, wzdłuż brzegu sadzawki. Ciała najlepiej zanieść za pakunek w X1 aby nie znalazł ich patrol (P2) . Potem ukryj się gdzieś Snajperem i Beretem, Szpiegiem zaś skończ zagadywać patrol (P2) i pędź uwolnić Więźnia W , który cały czas siedzi w areszcie - drzwi do celi otwórz Szpiegiem w momencie gdy patrol (P1) nie patrzy, odchodzi w lewo. Potem zagadaj ich (P1) Szpiegiem tak aby Więzień mógł swobodnie dostać się po drabinkach na dachy i przebiec do ukrywających się również na dachach ale po drugiej stronie (na południu), w pobliżu samochodu S , Bereta i Snajpera. Wróć znowu Szpiegiem do patrolu (P2) i zagadaj go kiedy będzie zmierzał w lewo i mijał schody po których wówczas reszta Twojej załogi (Beret, Snajper i Więzień) może swobodnie zbiec na plac i dostać się do samochodu S . Kiedy tak się stanie możesz również zapakować do bryki Szpiega - koniec misji. [obrazek poniżej]

1 - Misja 12 Up on the Roof | Commandos Za linią wroga - Commandos: Za linią wroga - poradnik do gry