USA | Trasy | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
USA
Na przemian szuter/ziemia (zdj. 2) i asfalt (zdj. 1) nawet po kilka razy w ciągu odcinka, co wymaga szybkiego przyzwyczajania się do zmiennej przyczepności. Szczególnie gdy na asfalcie jest sporo kurzu i piachu naniesionego przez auto, wtedy się robi nieprzyjemnie, gdyż nie wiadomo jak auto się zachowa. Mnóstwo dwójkowych nawrotów (zdj. 2), ale także szerokich niczym autostrady łagodnych zakrętów. Mistrzostwem świata jest odcinek trzeci, który bardzo przypomina słynne Pikes Peak w Colorado. i ten właśnie odcinek jest bardzo ciekawy. Już inne odcinki mogą być bardzo nudne. Częste szybkie łuki po asfalcie, czasami źle opisane (jest dużo tak samo opisanych zakrętów mających całkiem inny profil). Ciąć przede wszystkim nawroty przy tasiemkach, ale jeśli jest grząskie pobocze to nie, gdyż mocno zwalnia. Są jednak pobocza, po których warto ciąć (zdj. 3). Prawie wszystkie nawroty można w ciemno pokonywać na drugim biegu. Na niektórych odcinkach na poboczach leżą ostre kamienie (zdj. 4), na które radzę bardzo uważać potrafią przebić oponę.
Najważniejsze stawienia auta:
- skrzynia biegów, długa - jest sporo miejsca, aby się dobrze rozpędzić, niektóre trasy można niemalże całe na 6-tym biegu przejechać
- opony, ziemia - po prostu najlepiej trzymają
zdj. 1 - brudny asfalt | zdj. 2 - szuter/ziemia |
zdj. 3 - trzymające krawędzie | zdj. 4 - ostre kamienie na cięciach |