Mitsubishi Lancer Evo VII i RS II | Rajdówki - grupa 1 | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Mitsubishi Lancer Evo VII i RS II
Dane techniczne:
W GRZE | DANE | W RZECZYWISTOŚCI |
4WD | napęd | 4WD |
4 cyl, 1997cm3, Turbo | silnik | 4 cyl., 1996cm3, Turbo |
290KM | moc | 300KM |
zdjęcie |
Wady: | - czasami nieco ociężały - niespecjalnie nadaje się na asfalty |
Zalety: | - lepiej prowadzi się na zakrętach - najspokojniejsze auto w grze |
Opis: | Pisząc o spokojności w zaletach, mam na myśli brak pewnej nerwowości, która towarzyszy w jeździe focusem. Lancer najpóźniej wchodzi w poślizg na luźnych nawierzchniach, przez co powinien uzyskiwać podobne czasy do focusa, który jest nieco mocniejszy. Właśnie moc ma tutaj takie znaczenie. Przez to, że Lancer jest nieco słabszy, trudniej nim zerwać przyczepność samym gazem. Najlepiej prowadzi mi się nim w Szwecji, gdyż dobrze się nim odbija od band i wprowadza w delikatne ślizganie na niektórych zakrętach. Nie polecam na asfalt, gdyż jest długi i niespecjalnie sprawuje się na zakrętach w Hiszpanii czy Japonii. |
Mała uwaga na temat jego specyfikacji: w grze auto opisane jest jako N-Grupowy lancer (obniżona moc), jednak auto spokojnie może konkurować z Focusem WRC, co w rzeczywistości jest niemożliwe, dlatego jednak skłaniałbym się ku opinii, że jest to jednak Lancer WRC.