Ford Puma Rally Car | Rajdówki - grupa 2 | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Ford Puma Rally Car
Dane techniczne:
W GRZE | DANE | W RZECZYWISTOŚCI |
FWD | napęd | FWD |
4 cyl., 1600cm3, wtrysk | silnik | 4 cyl., 1597cm3 |
200KM | moc | 220KM |
zdjęcie |
Wady: | - nerwowy, gdy się nie ślizga |
Zalety: | - zachowuje się jak WRC z CMR2 ze zwiększonym napędem na przód - sprawdza się w hamowaniu "lewą" nogą |
Opis: | Auto w poślizgu zachowuje się bardzo neutralnie, prawie jak auto klasy wrc z drugiej części CMR, które miało większa część napędu ustawioną na przód. Jeśli by się postarać m.in. poprzez hamowanie techniką lewej nogi to potrafi bardzo "zamiatać" tyłem, co w jeździe tym autem daje dużo przyjemności. Większość zakrętów spokojnie można przejechać delikatnym poślizgiem, dodając trochę więcej gazu, ale trzeba z tym gazem uważać na wyjściu, żeby przodu nam nie wycisnęło na zewnątrz zakrętu. Jak na oskę całkiem przyjemnie i łatwo się prowadzi, ale kiedy się nie ślizga, to zdarza mu się być nerwowym. |