Hiszpania | Trasy | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Hiszpania
Bardzo kręte asfalty, ze zmienną przyczepnością asfaltu (zdj. 1-3). Nieraz gigantyczne cięcia, czasem po jednej stronie przepaść a po drugiej skały. Rekordem pod względem ilości zakrętów jest odcinek trzeci - można się spocić. Ciąć należy tylko w miejscach, gdzie jest już cięcie wyjeżdżone (zdj. 5), trzeba uważać na te małe niezniszczalne słupki (zdj. 4), na ciemnym asfalcie (zdj. 2) można jechać dużo odważniej, lepiej trzyma. Długie nawroty jechać z bardzo głębokim wejściem po czarnym. Zakręty łączone trzeba dobrze przemyśleć jak przejechać, żeby nie zepsuć, np. pierwszy lepiej powoli przejechać żeby na drugim już się rozpędzać.
Ustawienia auta wybrane przez komputer są ogólnie rzecz biorąc poprawne, a więc:
- zawieszenie - jak najtwardsze, oraz stabilizator poprzeczny jak najlepszy
- skrzynia - średnia, bo miejscami są partie szybkich łuków, gdzie na całkiem krótkiej można stracić
- opony - raczej twarde, z tego względu, że jest jednak sporo nierównego asfaltu, który mógłby pogorszyć trakcję opon miękkich i je szybciej zniszczyć
- hamulce - zdecydowanie jak najmocniejsze
zdj. 1 - asfalt chropowaty | zdj. 2 - asfalt czarny, gładki |
zdj. 3 - asfalt chropowaty z nierównymi brzegami | zdj. 4 - nieszczęsne słupki |