Dźwięk | Ustawienia | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
To jak ustawimy sobie dźwięk nie jest teoretycznie takie ważne, przecież trzeba widzieć, gdzie się jedzie, a nie słyszeć, jednak w rajdach bardzo ważną rolę odgrywa pilot, bez niego na dobrą sprawę nie jesteśmy w stanie w żaden sposób konkurować w rajdach. A jako, że CMR3 o nich traktuje, tak i tutaj wiele nie poszalejemy bez niego (no chyba, że pójdziemy w ślady niektórych polskich kierowców, którzy nie potrafią się ścigać bez uczenia się odcinków na pamięć... teraz już wiemy co się może stać na nielegalnym zapoznaniu), choć są tacy, którzy grają "na strzałki", czyli na to, co akurat pokaże nam się w kwadraciku nad samochodem (a te informacje w trzeciej części są już dużo dokładniejsze od poprzednich). Ja jednak osobiście będę Was gorąco namawiał do nauczenia się słuchania pilota. Tak więc polecam nieco przyciszyć dźwięki otoczenia, a możliwie najgłośniej głos pilota, co umożliwi nam poprawne zrozumienie jego poleceń i uwag. Uwaga ta dotyczy wyłącznie tych, którzy jeżdżą na automatycznej skrzyni. W przypadku skrzyni manualnej - ustawcie oba ustawienia na max, gdyż ważne jest też słyszeć pracę silnika, a jako, że Nicky mówi dość donośnie (w przeciwieństwie do Janusza), to nie powinno być kłopotów ze zrozumieniem jego poleceń
Poza tym dobrze zrobicie, jak jednak zmienicie polskiego specjalistę od kierownicy, na fachowca w dziedzinie pilotażu rajdowego, czyli Nicky'iego Grist'a. W porównaniu z Januszem Kuligiem dyktuje on nieco głośniej, poniekąd spokojniej, a na pewno dużo wyraźniej. Niestety do tego potrzeba nam znać angielski język, jednak jego akurat można się szybko nauczyć, gdyż wiele wyrazów i zwrotów nie jest nam potrzebnych. Pomóc Wam powinny notatki opublikowane przez Codemasters. Na początku jest dokładny opis, jakie komendy może nam podawać pilot.