MG ZR Rally Car | Rajdówki - grupa 2 | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
MG ZR Rally Car
Dane techniczne:
W GRZE | DANE | W RZECZYWISTOŚCI |
FWD | napęd | FWD |
4 cyl., podwójny rozrząd, 1600cm3, wtrysk | silnik | 4 cyl., 1588cm3 |
204KM | moc | 215KM |
zdjęcie |
Wady: | - "pływający" tył |
Zalety: | - pewnie się prowadzi na łukach |
Opis: | Tył cały czas pływa po drodze, jest to bardzo denerwujące, przez co źle czuć auto na prostych. Działa jak zawieszenie francuskich rajdówek na polskich asfaltach, a to jest tymczasem auto brytyjskie na np. gładziutkiej Hiszpanii. W szybkich łukach zachowuje się bardzo neutralnie, prawie przyklejony do drogi, co dodaje pewności przy ich pokonywaniu, lecz kiedy zbliżymy się do ostrzejszego nawrotu czy patelni to tył strasznie ucieka, szczególnie przy zbyt szybkim wejściu i trzeba ostrożnie, żeby tył nie uciekł na pobocze. Na szutrach przód wylatuje prosto po stycznej zakrętu, a na domiar złego, tył chce go za wszelką cenę wyprzedzić - kompletnie niesterowny. |