Japonia | Trasy | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Japonia
Chyba największa niespodzianka (w sensie pozytywnym) jeśli chodzi o trasy - bardzo wąskie, gładkie i równe jak stół asfalty (zdj. 1), wszystkie mokre, czasem w ulewnym deszczu przez co potwornie śliskie. Trzeba mocno dohamowywać (zdj. 2). Bardzo ważne jest odpowiednio dobrać bieg, szybkie łuki trzeba odważnie pełnym gazem, blisko wewnętrznych. Prawie nie ma cięć, broń Boże nie uślizgiwać auta! Szczególnie na nawrotach (zdj. 3). Wiele zakrętów można przejść szybciej niż to wynika z opisu, wystarczy dobrym torem się złożyć i delikatnie przyciąć wyjście jednym kółkiem po trawce. Zalecam też ostrożność przejeżdżając drogami na krawędziach których znajdują się rowy (zdj. 4) - można uszkodzić auto.
Auto ustawiamy tak:
- skrzynia biegów, krótka - brak miejsc do rozpędzenia się, dużo zakrętów
- zawieszenie, twarde, sztywne - żeby jak najlepiej się kleiło auto i się nie przechylało
- hamulce, najmocniejsze - jest sporo kręcenia, a więc i hamowania
- opony - tylko mory asfalt
zdj. 1 - mokry asfalt | zdj. 2 - mocne hamowanie |
zdj. 3 - nawroty | zdj. 4 - niebezpieczne rowy |