Poradnik do gry - Podsumowanie | Colin McRae Rally 3 poradnik Colin McRae Rally 3
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Na koniec chciałbym Wam przekazać jeszcze kilka uwag, zasad, do których dobrze jest się stosować, gdyż mogą naprawdę pomóc w osiąganiu lepszych wyników. Oto moja lista przykazań kierowcy w CMR3:
- Jeśli możesz, jeźdź na kierownicy!
- Jeźdź tylko na ręcznej skrzyni. Korzyści czasowe mogą być zaskakująco wysokie.
- Tnij tylko tam, gdzie Ci pilot dyktuje, lub tam, gdzie widać wyjeżdżone cięcie.
- Na asfaltach pokonuj zakręty "na okrągło" - unikaj poślizgów.
- Korzystaj z band śnieżnych w Szwecji.
- Ostrożnie z dużymi hopami (Australia, Finlandia i Wielka Brytania) - mogą zdemolować auto.
- Każde ślizganie się kół to strata czasowa, jeśli to możliwe - unikaj tego. (na szutrach jest to niemożliwe, jednak w takich miejscach jak wyjścia z zakrętów, można nieco szybciej pojechać zmieniając biegi tak, żeby auto nie buksowało kołami)
- Sprawdzaj różne ustawienia auta na odcinku testowym (próbie). Może się okazać, że na innych (niż te, co ustawia komputer) ustawieniach, może jeździć Ci się wygodniej, a co najważniejsze - szybciej.
Mam nadzieję, że ten poradnik Wam w jakiś sposób pomoże. Myślę też, że dowiedzieliście się też nieco o technice rajdowej i o samych rajdach. Ustawienia, które ja proponowałem, opinie o samochodach są moim prywatnym zdaniem i niekoniecznie muszą się zgadzać z Waszym. Każdy z Was może mieć także inną technikę jazdy. I pamiętajcie - lepiej pobawcie się wirtualnie, niż narażajcie swoje (i innych) życie, sprawdzając swoje umiejętności na niezabezpieczonych trasach. Szkoda życia.