Willa maklera | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Willa maklera
Przed rzeczoną willą stoi policjant. Zaczep go. Jeff rozpozna Cię, wprowadzi w sytuację i bez problemu wpuści do środka. Wewnątrz skieruj się w aneks po lewej. Z dolnej części stojącego w lewym rogu wieszaka wyjmij parasol. Możesz przyjrzeć się fotografiom wyeksponowanym na ścianie po prawej, szczególnie tej położonej najniżej.
Wróć do salonu i zainteresuj się stolikiem usytuowanemu na wprost drzwi wejściowych. Obejrzyj znajdujące się na nim dwie szklaneczki, przewróconą butelkę po whisky i leżącą obok gazetę. Ponieważ Twoim zdaniem drugi z foteli (ten z prawej) został odsunięty, przesuń go bliżej pierwszego.
Teraz (wyszedłszy ze zbliżenia) przejdź w miejsce, gdzie przed chwilą stał fotel (na prawo od lampy). Leży tam karta wizytowa, którą oczywiście podnieś. Przyjrzawszy się jej (PPM w ekwipunku), dowiesz się, że należy do kolekcjonera Allana Branforda, znajdziesz na niej również jego numer telefonu.
Przejdź w głąb mieszkania, w stronę widocznego za schodami (po prawej) kącika bilardowego. To tu dokonano zbrodni. Obejrzyj usytuowaną przy oknie szafkę na bile i inne akcesoria oraz plamę krwi rozlewającą się na podłodze przed stołem. Wreszcie przyjrzyj się samemu stołowi bilardowemu i z otworu umiejscowionego na jego froncie wyjmij granatową bilę nr 2. Zauważ, że wrzucona do kilku łuz toczy się ponownie do otworu, z którego można ją łatwo wydostać. Ale... upuściwszy ją do jednej konkretnej łuzy (jest to generowane losowo, zatem musisz kolejno sprawdzać do której), nie doczekasz się jej z powrotem... Coś ją najwyraźniej blokuje. W tej sytuacji oderwij od parasola (kliknij go LPM w ekwipunku) pręt i nim wypchnij z pechowej łuzy bilę wraz z... głową prekolumbijskiej złotej figurki, którą oczywiście zabierz. Możesz opuścić posiadłość maklera.
Na zewnątrz, porozmawiawszy z policjantem, wsiadaj do swego wozu i udaj się na zasłużony odpoczynek.