Art of Murder: Willa maklera Dzień 1
Aktualizacja:
Willa maklera
![]() | ![]() |
Przed rzeczoną willą stoi policjant. Zaczep go. Jeff rozpozna Cię, wprowadzi w sytuację i bez problemu wpuści do środka. Wewnątrz skieruj się w aneks po lewej. Z dolnej części stojącego w lewym rogu wieszaka wyjmij parasol. Możesz przyjrzeć się fotografiom wyeksponowanym na ścianie po prawej, szczególnie tej położonej najniżej.
![]() | ![]() |
Wróć do salonu i zainteresuj się stolikiem usytuowanemu na wprost drzwi wejściowych. Obejrzyj znajdujące się na nim dwie szklaneczki, przewróconą butelkę po whisky i leżącą obok gazetę. Ponieważ Twoim zdaniem drugi z foteli (ten z prawej) został odsunięty, przesuń go bliżej pierwszego.
Teraz (wyszedłszy ze zbliżenia) przejdź w miejsce, gdzie przed chwilą stał fotel (na prawo od lampy). Leży tam karta wizytowa, którą oczywiście podnieś. Przyjrzawszy się jej (PPM w ekwipunku), dowiesz się, że należy do kolekcjonera Allana Branforda, znajdziesz na niej również jego numer telefonu.
![]() | ![]() |
Przejdź w głąb mieszkania, w stronę widocznego za schodami (po prawej) kącika bilardowego. To tu dokonano zbrodni. Obejrzyj usytuowaną przy oknie szafkę na bile i inne akcesoria oraz plamę krwi rozlewającą się na podłodze przed stołem. Wreszcie przyjrzyj się samemu stołowi bilardowemu i z otworu umiejscowionego na jego froncie wyjmij granatową bilę nr 2. Zauważ, że wrzucona do kilku łuz toczy się ponownie do otworu, z którego można ją łatwo wydostać. Ale... upuściwszy ją do jednej konkretnej łuzy (jest to generowane losowo, zatem musisz kolejno sprawdzać do której), nie doczekasz się jej z powrotem... Coś ją najwyraźniej blokuje. W tej sytuacji oderwij od parasola (kliknij go LPM w ekwipunku) pręt i nim wypchnij z pechowej łuzy bilę wraz z... głową prekolumbijskiej złotej figurki, którą oczywiście zabierz. Możesz opuścić posiadłość maklera.
Na zewnątrz, porozmawiawszy z policjantem, wsiadaj do swego wozu i udaj się na zasłużony odpoczynek.
Komentarze czytelników
Po jej przejściu musiałam dla oddechu włączyć Sanitarium, by przywróciło moją wiarę w to, że istnieją bystre, wciągające i nieirytujące przygodówki. Ale jak na średnią, przeciętną, prostą, krótką grę jest w porządku :)
Gra jest fajna. Część rzeczywiście pozrzynana ze Still Life'a, Syberii, Broken Swordów, ale ogólnie czekałam na taką właśnie klasyczną, niezbyt trudną grę, która pójdzie na moim kompie a i zaciekawi. Fabuła fajna, grafika też może być, dźwięki odpowiednie. Hmm no tylko ta długość gry i zacinające się filmiki.. Ale ogólnie nie jest źle, chętnie zagram w kolejną, jeżeli zdarzyłoby sie im wydać ;)
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale grę będę musiał zostawić na później gdyż kilka tytułów jeszcze w folii leży na półce.
Mysle, ze o jakosci tego poradnika swiadczy nie tylko to, ze jest ladnie wydany, choc rzeczywiscie jest :P
Ciesze sie, ze zagadka z podloga jest dobrze objasniona, zastanawialam się chwilę, czy nie rozrysowac tego na fotce, ale doszlam do wniosku, ze na malym rozmiarze bedzie to kiepsko widoczne.
I ogolnie milo, ze poradnik sie przydaje :)
Pozdrawiam wszystkich korzystaczy :) Prawda, ze fajna gra?
Jak w google poszukacie to znajdziecie darmowy poradnik no ale tu macie ladnie wydany w PDF takze jak komus zalezy na jakosci to moze go kupic.
Poradnik się przydał ponieważ nie wiedziałem zagadki z tym numerem na walizce i ze skrzypiącą podłogoą.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






