Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

1 - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Zastaniesz Jose upozowanego już na masce chevroleta - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Zastaniesz Jose upozowanego już na masce chevroleta. Zainstaluj zatem aparat na statywie, a całość ustaw na brzegu chodnika, na wprost prężącego się modela. Zrobiwszy zdjęcie, zagadnij Jose w sprawie jeepa. W końcu dobijecie targu, ale auto będzie gotowe do drogi dopiero następnego dnia rano. Trzeba jeszcze coś przy nim podreperować. Natomiast jeśli chodzi o zapłatę, musisz uiścić ją z góry. Ponieważ Jose ma usmarowane ręce, a Ty nie masz ochoty wkładać mu gotówki do kieszeni spodni, skieruj się raz jeszcze do garażu. Podnieś z ziemi łożysko leżące obok otwartych drzwi. Włóż pod nie pieniądze (w ekwipunku) i całość pozostaw na stojącej przy warsztacie ławce, na której siedział wcześniej Jose.

2 - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Możesz wracać do hotelu - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Możesz wracać do hotelu. Pochwal się Diego sukcesem, on też ma dla Ciebie dobrą nowinę. Umówił Cię na ósmą z Alvarado. Musisz tylko jako znak rozpoznawczy wsunąć zdjęcie w szparę w drzwiach.

Ponieważ jest coraz później, nie ma sensu odwlekać spotkania. Biegnij na Plaza San Martin i zbliż się do domu archeologa. Na ławce przed budynkiem siedzi Inka, ale albo nie rozumie po angielsku, albo jest niemową. Wetknij zdjęcie domu Alvarado w szczelinę z prawej strony drzwi. Archeolog odezwie się i zażąda potwierdzenia tego, że jesteś agentką FBI, czyli Twojej legitymacji. Zawołaj go przez drzwi (kliknij je) i spróbuj przekonać raz jeszcze. Bezskutecznie. Nie możesz jednak pozwolić sobie na wrzucenie legitymacji w szczelinę. Mogłabyś natomiast pokazać mu ją przez niewielkie okienko nad ławką, o ile Inka nie siedziałby na rzeczonej ławce, uniemożliwiając Ci wejście na nią.

3 - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Zagadnij zatem Inkę, a następnie wręcz mu liście koki w nadziei, że to usposobi go przychylniej - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Zagadnij zatem Inkę, a następnie wręcz mu liście koki w nadziei, że to usposobi go przychylniej. Ponieważ nie ma efektu, trzeba pozbyć się upierdliwego milczka w inny sposób. Zmieszaj liście koki z szakłakiem i poczęstuj go tą piorunującą kompozycją. Po chwili Inka wycofa się za potrzebą, a Ty zyskasz dostęp do ławki. Zrobiwszy, co zamierzałaś, zapukaj do drzwi i wreszcie uda Ci się przekroczyć próg niedostępnego domostwa.

4 - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Skieruj się do pokoju Juana (pierwsze drzwi od wejścia) - Cusco (2) | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Skieruj się do pokoju Juana (pierwsze drzwi od wejścia). Poproś, by streścił Ci przebieg pamiętnej wyprawy. Usłyszysz parę nowych szczegółów - że swego rodzaju bunt, w wyniku którego znakomita większość uczestników opuściła profesora, został zainicjowany przez Warrena, któremu zależało na przemyceniu skarbu do Stanów. Że ów skarb, to nie nędzne skorupy, jak twierdził Warren, tylko większość eksponatów w muzeum, a spora jego część ukryta jest podobno w kamienicy dziadków Warrena. Wreszcie, że Raches zidentyfikowany został tylko po zegarku i że zginął dokładnie w ten sam sposób, jak niedawne ofiary. Alvarado wspomni też, że widziany przez Ciebie Inka odsprzedał mu przedmioty świadczące o tym, iż ktoś ponownie dotarł do Akakor i rozszabrowuje resztki skarbu Tupac Amaru. Mężczyzna wspomni o sporządzonej i ukrytej przez niego mapie prowadzącej do tego miejsca.

Po skończonej rozmowie podejdź do kominka i przyjrzyj się zdobiącemu jego front sztyletowi. Wreszcie opuść pokój i dom archeologa, po czym skieruj się na plac (kursor w dole ekranu).