Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Biuro FBI

1 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Jesteś w gabinecie swego szefa Chasera - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Jesteś w gabinecie swego szefa Chasera. Porozmawiaj z nim na temat śmierci Jamesa. Zostaniesz poinformowana, że odtąd Twoim partnerem będzie Nick, mężczyzna jak na razie nieuchwytny i niechętny pracy biurowej. Otrzymasz polecenie napisania raportu z zajścia, jakie miało miejsce poprzedniego dnia. A skoro obiecałaś dostarczyć go za moment, bierz się do roboty. Ledwie opuścisz gabinet (drzwiami po lewej), zaczepisz pracującą przy swoim biurku Ruth, czyli sekretarkę Chasera. Pogawędzisz z nią chwilę, jednak nie za długo, gdyż - rzecz jasna - obowiązki wzywają.

2 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Przejdź w głąb pomieszczenia (kursor kierunkowy w dolnym prawym rogu) i podejdź do swojego biurka (pierwsze po prawej) - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Przejdź w głąb pomieszczenia (kursor kierunkowy w dolnym prawym rogu) i podejdź do swojego biurka (pierwsze po prawej). Kliknij klawiaturę komputera (3x), a natychmiast wpadniesz na genialną myśl, żeby zadzwonić do Nicka, zanim dokończysz raport. Jednak telefon biurowy jest nieczynny, jesteście świeżo po przeprowadzce i linie nie zostały jeszcze podłączone. Musisz skorzystać ze swojego PDA, a najpierw musisz poznać numer telefonu swego nowego partnera. Podejdź zatem do tablicy korkowej wiszącej na samym końcu biura. Wystarczy, że rzucisz na nią okiem, a wypisane na karteczkach numery szefa i Ruth oraz właśnie Nicka automatycznie znajdą się w Twej książce telefonicznej.

3 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Teraz wyjmij PDA (pierwsza z ikonek po prawej na pasku w dole ekranu) i wybierz na nim ostatnią z szeregu widocznych po prawej ikonek, czyli książkę telefoniczną - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Teraz wyjmij PDA (pierwsza z ikonek po prawej na pasku w dole ekranu) i wybierz na nim ostatnią z szeregu widocznych po prawej ikonek, czyli książkę telefoniczną. (Telefonować możesz w dwojaki sposób: albo poprzez górną ikonkę, czyli telefon, wystukując na klawiaturze numerycznej, która pojawi się na ekranie, interesujący Cię numer - w razie pomyłki kasuj cyfry klawiszem ze strzałką - i klikając słuchawkę, widoczną w prawym dolnym rogu owej klawiatury, albo po prostu klikając w zarejestrowany w spisie telefonów numer danej osoby. Warto tu zaznaczyć, że wszystkie numery telefoniczne w grze generowane są losowo). Niestety, Nick nie odbiera...

Podejdź do Ruth (kursor kierunkowy na jej biurku) i poinformuj ją o swoim problemie. Dowiesz się, że numer Nicka z tablicy jest nieaktualny i że kobieta zaraz prześle Ci ten właściwy na komputer.

4 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Wracaj zatem do biurka, kliknij klawiaturę i obejrzyj widoczną na ekranie monitora fotkę z numerem - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Wracaj zatem do biurka, kliknij klawiaturę i obejrzyj widoczną na ekranie monitora fotkę z numerem. Oczywiście odnajdziesz go w książce telefonicznej PDA. Ponów więc manewr z telefonowaniem do pana nieobecnego. Tym razem pojawi się okazja nagrania mu się na sekretarkę, co też i uczynisz. Przekazawszy Nickowi ostatnie słowa Jamesa, doczekasz się natychmiast smsa (treść wyświetli się na ekranie otwartego PDA). Twój nowy partner poprosi Cię o cierpliwość. Odczytawszy wiadomość, wyłącz PDA przyciskiem po prawej.

5 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Nic już nie stoi na przeszkodzie, by napisać ów nieszczęsny raport (kliknij klawiaturę), który za momencik pojawi się na ekranie monitora - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Nic już nie stoi na przeszkodzie, by napisać ów nieszczęsny raport (kliknij klawiaturę), który za momencik pojawi się na ekranie monitora. Powinnaś go teraz wydrukować (kliknij monitor), ale... Zbliż się do drukarki stojącej na biurku Ruth (po prawej). Otwórz szufladę urządzenia (u dołu), przekonasz się, że brak papieru. A zatem trzeba go poszukać. Nagabnięta w tej sprawie sekretarka odeśle Cię do magazynu. To drzwi na końcu pomieszczenia, na prawo od tablicy. Znajdziesz tam kilka (niepotrzebnych Ci w tej chwili) przedmiotów, jednak żaden z nich nie jest papierem do drukarki.

6 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Opuść więc biuro drzwiami prowadzącymi na antresolę (na lewo od tablicy ogłoszeń) - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Opuść więc biuro drzwiami prowadzącymi na antresolę (na lewo od tablicy ogłoszeń). Znalazłszy się na zewnątrz, skieruj się w lewo, a następnie przed siebie (w dół ekranu). Tu przy balustradzie odnajdziesz stertę pudeł, na szczycie których leży ryza papieru. Zabierz ją i wracaj do biura.

7 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Oczywiście ulokuj papier w szufladzie drukarki i zamknij ją, po czym zabierz wydrukowany raport - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Oczywiście ulokuj papier w szufladzie drukarki i zamknij ją, po czym zabierz wydrukowany raport. W poczuciu dobrze wypełnionego obowiązku maszeruj do szefa (drzwi tuż przy biurku Ruth) i wręcz mu ową kartkę papieru. Następnie porozmawiaj z nim (inicjuj dialog trzykrotnie). Dowiesz się, nad jaką dokładnie sprawą pracowali James z Nickiem, poznasz listę dotychczasowych ofiar oraz uzyskasz garść informacji na temat nietypowego narzędzia zbrodni, którym wycinano denatom serca. Dostaniesz też karteczkę z rysunkiem owego, najprawdopodobniej zabytkowego, noża. Szef przypomni sobie, że Nickowi sposób dokonywania zbrodni oraz domniemany wygląd narzędzia nasunął skojarzenia z rytuałami inkaskimi, co oznacza, że Twym następnym celem powinno być Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej.

8 - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Powróciwszy do biura, kolejny raz zagadniesz Ruth - Biuro FBI | Dzień 1 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Powróciwszy do biura, kolejny raz zagadniesz Ruth. Ta pogratuluje Ci nowego przydziału (partnera i śledztwa), a dowiedziawszy się, gdzie się wybierasz, wspomni, że Nick podejrzewał portiera z owego muzeum o powiązania z narkotykami.

Wreszcie skieruj się ku drzwiom prowadzącym na antresolę (w głębi biura, po lewej), a tam zrób użytek ze schodów (po lewej) i zejdź na dolny poziom, po czym opuść siedzibę FBI (wyjście po prawej). Twój samochód zaparkowany jest przy chodniku po prawej. Wsiądź do niego i skorzystaj z leżącej na przednim siedzeniu mapy (kliknij obrazeczek po lewej). Po chwili znajdziesz się przed Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej.