Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022

Metro

1 - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Na miejscu na początek skieruj się do stacji metra - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Na miejscu na początek skieruj się do stacji metra. Wejdź na peron i maszeruj w stronę rusztowania. Zabierz stamtąd leżące na nim szczypce izolowane. Opuść peron i udaj się w lewo - do kamienicy. Na parterze rzuć okiem za prowadzące do piwnicy okratowane drzwi po lewej - wydaje się, że na dole pali się światło. Spróbuj wsiąść do windy, niestety, chyba jest nieczynna. Wejdź zatem na piętro - skorzystawszy ze schodów. Tu przy szybie windy zlokalizuj po lewej notatkę elektryka. Obejrzyj ją - wynika z niej, że - by uruchomić windę - należy zrobić obejście na styczniku 27/07 WB. Z kolei z prawej strony szybu zwisa kawałek druta bez izolacji, który zabierz.

2 - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Wędruj piętro wyżej - do maszynowni windy - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Wędruj piętro wyżej - do maszynowni windy. Tu z lewej strony szybu (od wewnątrz) masz umieszczoną skrzynkę. Zajrzyj do niej (automatyczny zapis; Uwaga! Instalowanie niezaizolowanego drutu w skrzynce grozi śmiercią). Mieści się tam sześć styczników, a Ciebie interesuje lewy dolny (wspomniany w notatce). Złap zatem drut izolowanymi szczypcami (w ekwipunku) i tak go trzymając, zainstaluj na owym styczniku. To wystarczy, by uruchomić windę. Wracaj na parter i wsiądź do windy, która zwiezie Cię do piwnicy.

3 - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Znalazłszy się na dole, weź szpikulec, leżący na skrzyni pod ścianą (lewy dolny róg ekranu) - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Znalazłszy się na dole, weź szpikulec, leżący na skrzyni pod ścianą (lewy dolny róg ekranu). Przejdź do kotłowni (na lewo od windy). Tu przyjrzyj się pokrętłu stojącego po lewej kotła i na wszelki wypadek odkręć je, posłużywszy się szczypcami.

4 - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Zauważ otwór w ścianie (po prawej) prowadzący na opuszczony peron - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Zauważ otwór w ścianie (po prawej) prowadzący na opuszczony peron. Zwisa z niego drabinka, ale jest za wysoko, byś mogła jej dosięgnąć. Jednak gdybyś podstawiła pod otwór stojącą przy ścianie beczkę... Niestety, beczka jest pełna wody i nie masz szans jej ruszyć, chyba że zrobisz w niej dziurę szpikulcem - o, wtedy spokojnie dotoczysz ją tam, gdzie chciałaś. Teraz bez problemów dostaniesz się na opuszczony peron.

5 - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Stoi tu stary wagon kolejowy - Metro (2) | Dzień 10 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Stoi tu stary wagon kolejowy. Na wprost niego ciągnie się tunel (kursor w dole ekranu), ale tam możesz dotrzeć tylko wagonikiem. Wskakuj zatem do jego kabiny i zwolnij dźwignię hamulca (po lewej). Hmm... brak korby. Nałóż w takim razie pokrętło na ową dźwignię i zyskawszy idealną kierownicę, zakręć dźwignią hamulca. I ruszaj na spotkanie z... Tak, to już finał tej sprawy.