Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (4)| Dzień 2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022

Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej

1 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (4)| Dzień 2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Maszeruj prosto do Warrena i przekaż mu dokument - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (4)| Dzień 2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Maszeruj prosto do Warrena i przekaż mu dokument. Następnie zagadnij go w kwestii otwarcia gabloty z figurkami - dyrektor skieruje Cię do portiera. Idź więc do holu i zahacz gościa, po czym goń z powrotem do sali. Gablota będzie już odłączona od systemu alarmowego, zatem spokojnie otwórz drzwiczki (z prawej) i wyjmij figurkę. Tu diodka w dole gabloty (po lewej) zacznie niepokojąco migać na czerwono. Zapytaj więc portiera, co się stało. Okaże się, że jest jakiś problem z czujnikami, który bezwzględnie trzeba rozwiązać, inaczej portiera czeka nocne czuwanie w muzeum z powodu niedziałającego prawidłowo systemu alarmowego. W tej sytuacji poczujesz się zobowiązana uchronić biedaka przed tą niezbyt kuszącą perspektywą.

2 - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (4)| Dzień 2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
A zatem musisz wstawić do gabloty coś, czego ciężar zasugeruje czujnikom, że figurka jest z powrotem na miejscu - Muzeum Sztuki Prekolumbijskiej (4)| Dzień 2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

A zatem musisz wstawić do gabloty coś, czego ciężar zasugeruje czujnikom, że figurka jest z powrotem na miejscu. W związku z tym przejdź do oranżerii i weź jedną ze stojących po prawej waz. Nabierz także z worka garść ziemi do kwiatów (jeśli wcześniej eksperymentowałaś z wazami i ziemią, i ta jest już w wazie, a nie masz pewności, ile jej tam wrzuciłaś, wysyp ziemię z wazy do worka). Wróć do głównej sali, podejdź do gabloty z figurkami i postaw wazę w miejsce zabranego korpusu. Jeśli czujnik nadal miga czerwono, wyjmij wazę i wsyp do niej garść ziemi (w ekwipunku), po czym wazę z ziemią ponownie postaw w gablocie. Jeśli diodka nadal nie zmieniła barwy, musisz powrócić do oranżerii i dosypać do wazy jeszcze jedną garść ziemi. A jeśli to nie pomoże, trzeba wziąć inną wazę i wykonać dokładnie to samo raz jeszcze. (Zagadka jest losowa, za każdym razem inna z trzech waz będzie mieć wystarczający ciężar, by zastąpić figurkę w gablocie, co więcej każda z nich może ją zastąpić pusta, z jedną garścią ziemi lub z dwoma). Kiedy uda Ci się odnaleźć właściwą wazę i ustalić niezbędne do niej (lub nie) obciążenie w postaci ziemi, po wstawieniu jej do gabloty czujniki wreszcie uznają, że wszystko jest okay i diodka na gablocie ponownie zaświeci się na zielono. Wówczas możesz opuścić muzeum i udać się na spotkanie z Nickiem.