Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 20 kwietnia 2022

Biuro FBI

1 - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Na Twoim biurku leży decyzja - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Na Twoim biurku leży decyzja. Chaser żąda byś zdała wszystkie dokumenty dotyczące serii morderstw. Jego podpis przypomina Ci ten ze zdjęcia Rachesa. Wyjmij więc ową fotkę i porównaj ją z decyzją podpisaną przez szefa. Hmm... Leon Chaser - Noel Raches... czy dziwnie podobne brzmienie tych nazwisk czegoś nie sugeruje...?

Porozmawiaj z Ruth, dowiesz się, że Chasera nie było ostatnio w biurze przez kilka dni. Kobieta ma przykazane siedzieć z Tobą, dopóki nie skończysz raportu. Ale jakoś niespecjalnie ma ma to ochotę. I po chwili, otrzymawszy polecenie pozamykania wszystkiego, zostajesz sama. Cóż, chyba pora pomyszkować w gabinecie szefa. Pakuj się zatem do środka.

2 - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Podejdź do biurka i otwórz środkową szufladę - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Podejdź do biurka i otwórz środkową szufladę. Nie ma w niej nic ciekawego, zatem zainteresuj się szafką po prawej. Kryje ona sejf, na którym w sześciu okienkach widać sześć liter tworzących nazwisko szefa. Poniżej znajduje się pokrętło, wokół którego zaznaczonych jest sześć cyfr, a u jego szczytu dwie opcje dół/góra. Jak się zapewne domyśliłaś, słowo Chaser jest anagramem nazwiska Raches. Trzeba więc zadziałać pokrętłem tak, aby w przegródkach u góry pojawiło się prawdziwe nazwisko szefa. A zatem: kliknij cyfrę 1 przy pokrętle (po lewej, u góry) - strzałka pokrętła przesunie się na jedynkę. Teraz klikając wskazówki góra/dół, musisz doprowadzić do tego, by w pierwszej przegródce zamiast litery "C" pojawiło się "R". I tak z każdą z pozostałych liter, kolejność jest zupełnie obojętna. Podaję najkrótszą drogę:

pokrętło na 1 (u góry, po lewej) - opcja w dół (dawn) 11xLPM - w 1szym okienku ma pojawić się litera "R";

pokrętło na 2 (u dołu, po lewej) - opcja w dół (dawn) 7xLPM - w 2gim okienku ma pojawić się litera "A";

pokrętło na 3 (u dołu) - opcja w górę (up) 2xLPM - w 3cim okienku ma pojawić się litera "C";

pokrętło na 4 (u dołu, po prawej) - opcja w dół (dawn) 11xLPM - w 4tym okienku ma pojawić się litera "H";

pokrętło na 6 (u góry) - opcja w górę (up) 1xLPM - w 6tym okienku ma pojawić się litera "S".

(Litera "E" znajduje się już na swoim miejscu, zatem dla 5tego okienka niczego nie trzeba zmieniać)

.

3 - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Teraz naciśnij klamkę i otwórz sejf - Biuro FBI | Dzień 10 #2 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Teraz naciśnij klamkę i otwórz sejf. Wewnątrz na górnej półce znajdziesz wycinki z gazet sprzed 20 lat. Na dolnej - kartkę - to strona wydarta z rocznika, 3 fotki (samochód po wypadku, wychudzony mężczyzna i Alice Dickinson), 2 monety (nieaktywne) i wreszcie bilet lotniczy do Cusco w Peru). Jeśli jeszcze miałaś jakiekolwiek wątpliwości, już ich nie masz.

Opuść gabinet szefa i dzwoń do Nicka, po czym nagraj mu się na sekretarkę, informując, co odkryłaś i gdzie zmierzasz. Biegnij do samochodu i jedź w okolice metra.