Wczesne ostrzeżenia | Solucja do gry Anthem Anthem poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2019
Early Warnings to tytuł jednej z dwóch wprowadzających do kampanii misji gry Anthem. W misji tej opcja latania jest już odblokowana, aczkolwiek rozgrywka nadal ma bardzo liniowy przebieg i musisz w dalszym ciągu sterować odgórnie przydzielonym javelinem-Łowcą. Poniżej jest opis przejścia tej misji.
W drugiej misji samouczka możesz już latać javelinem, przy czym pamiętaj o obserwowaniu paska temperatury silników. Strona Jak wydłużyć czas lotu? w naszym poradniku zawiera liczne podpowiedzi na temat pozostawania w powietrzu na dłużej.
Rozpocznij lot w stronę przekaźnika (Relay) i po dotarciu na miejsce aktywuj go. Wyrusz następnie w stronę pierwszego sensora - musisz w tym celu wlecieć do ogromnej jaskini.
Po załączeniu sensora musisz bronić się pozostając blisko urządzenia. Staraj się nie wychodzić poza zielony obszar, chyba że ataki potworów doprowadzają Cię na skraj śmierci i będziesz potrzebował chwili wytchnienia. Nie musisz dotykać stopami ziemi - możesz też unosić się na niewielkiej wysokości. Musisz dotrzeć do kolejnych dwóch sensorów. Po załączeniu każdego z nich ponownie należy bronić się nie wychodząc z zielonego obszaru. Przy trzecim sensorze mogą pojawić się wywerny - używaj uników i staraj się je zestrzeliwać.
Musisz teraz wyruszyć do ruin. Wpadnij go wody javelinem żeby zanurkować i przepłyń przez podwodny korytarz (powyższy obrazek).
W nowej lokacji po raz pierwszy trzeba odnajdywać echa. Są to małe błyszczące obiekty (przykład na obrazku 1). Docieraj z zebranymi echami (zaczną one podążać za bohaterem po tym jak się do nich dostatecznie zbliżysz) do centralnego urządzenia (obrazek 2).
Po dostarczeniu pięciu ech wleć do dużego tunelu. Musisz dotrzeć do komnaty z przepływającymi falami energii. Rozpocznij lot w linii prostej, ale przemieszczaj się w trakcie lotu w lewo i w prawo żeby unikać zderzania się z falami energii. Pojedyncze zderzenie się z falą nie oznacza jeszcze kłopotów, ale nie możesz przelecieć na drugi koniec całkowicie je ignorując. To dobry moment do potrenowania sterowania javelinem w locie. Po dotarciu na drugi koniec sali zeskocz na dół.
Po znalezieniu się w nowej dużej sali musisz rozpocząć od zlokalizowania 6 nowych ech i dostarczenia ich do centralnego urządzenia. Jedno z ech jest pod wodą (obrazek), a więc należy wpaść do wody żeby zanurkować.
Na sam koniec do rozegrania jest większa bitwa połączona z nowymi celami misji. Atakuj żywiołaki lodu (Frost Elemental) na odległość, bo w przeciwnym razie javelin zostanie zamrożony. Szybko wciskaj w takiej sytuacji wskazany klawisz żeby się wyzwolić i móc kontynuować walki.
Zmuszony zostaniesz po chwili do odnalezienia trzech fragmentów. Musisz je podnosić pojedynczo i nie możesz latać podczas przenoszenia ich. Na szczęście w dalszym ciągu możesz polegać na skokach. Z każdym fragmentem docieraj do niewielkiej pionowej konstrukcji. W trakcie przenoszenia artefaktów atakuj tylko te potwory, które wyraźnie będą ci przeszkadzały w otrzymanym zadaniu. Nowe kreatury będą bowiem pojawiały się w nieskończoność.
Po zainstalowaniu wszystkich trzech fragmentów załączy się filmik przerywnikowy i misja dobiegnie końca. Po raz pierwszy wyświetli się podsumowanie ekspedycji. Bohater powinien awansować na 2 poziom doświadczenia i w kolejnym zadaniu będziesz już mógł wybrać swojego pierwszego javelina (na stałe).