Czy w Forcie Tarsis można spotykać się z innymi graczami? Anthem poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2019
Główna część Fortu Tarsis jest lokacją, po której należy poruszać się z perspektywy pierwszej osoby, aczkolwiek ma ona również wyznaczoną sekcję do spotykania się z innymi graczami i planowania ekspedycji. Na tej stronie poradnika odpowiadamy gdzie znaleźć social hub w Anthem.
Miejscem spotkań z innymi graczami jest hala Launch Bay. Po raz pierwszy automatycznie przeniesiony zostaniesz tam po ukończeniu jednej z ekspedycji.
Od tego momentu za każdym razem gdy zakończysz każdą kolejną ekspedycję będziesz mógł wybrać pomiędzy trzema lokacjami docelowymi:
- Halą Launch Bay
- Kuźnią
- Główną częścią Fortu Tarsis (czyli tą, którą odwiedza się w pojedynkę z ustawionym widokiem FPP)
Do hali Launch Bay możesz też wejść od strony głównej części fortu Tarsis. Zainteresuj się konkretnie dużą bramą zlokalizowaną na prawo od Kuźni i stanowiska z aktualnym wybranym javelinem - jest to wschodni kraniec fortu.
Oto lista atrakcji przewidzianych dla hali Launch Bay:
- W hali pojawiają się inni gracze (w aktualnie wybranych przez nich javelinach).
- Możesz wysyłać wiadomości do innych graczy np. po to żeby zaprosić kogoś do wspólnej ekspedycji.
- Możesz skorzystać z osobnej Kuźni znajdującej się wewnątrz hali. Nie musisz więc powracać do głównej części fortu jeśli chcesz zmienić wygląd lub wyposażenie swojego javelina.
- Możesz odwiedzić wszystkie główne stoiska - stosiko do kupowania surowców, stoisko do odbierania kontraktów, sklep z przedmiotami kosmetycznymi, skarbiec, stoisko Sojuszu oraz stoisko czasowych wyzwań.
- Możesz wyruszyć na ekspedycję. Musisz w tym celu przejść na przeciwległy koniec hali i wskoczyć na jej wyższy poziom (obrazek). To właśnie tam jest punkt pozwalający wyświetlić okno przygotowań do ekspedycji.
- Możesz wyjść z hali i powrócić do głównej części fortu. Korzystaj z tej opcji np. gdy musisz spotkać się z NPC-ami na potrzeby odbycia opcjonalnych rozmów, rozpoczęcia misji agenta czy kontynuowania misji fabularnych.