Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Age of Wonders 4 - poradnik do gry

Age of Wonders 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Age of Wonders 4: Cechy fizyczne Age of Wonders 4 poradnik, porady

W tej części poradnika poznacie występujące w grze cechy fizyczne ras, będzie to niewątpliwe przydatne w przypadku tworzeniu Waszych własnych frakcji w Age of Wonders 4.

Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2023

Jest to jedna z cech, którą możecie wybrać tworząc lub edytując rasę, której przewodzić będziecie w czasie rozgrywki. Poznanie cech fizycznych pozwoli Wam lepiej zaprojektować oraz zbalansować Waszą przyszłą frakcję.

W naszym poradniku znajdziecie też listy wszystkich cech społecznych i cech umysłowych.

Lista wszystkich cech fizycznych

1 - Age of Wonders 4: Cechy fizyczne - Age of Wonders 4 - poradnik do gry
  1. Bastion - tryb obronny zapewniający +2 punkty do obrony i +2 punkty odporności.
  2. Bezwzględność - jednostki otrzymują +2 punkty do obrony.
  3. Błyskawiczny refleks - jest to cecha powodująca zmniejszenie możliwości trafienia Waszej jednostki atakiem dystansowym jest o 30% mniejsze.
  4. Krzepa - ta cecha fizyczna sprawi, że Wasze jednostki będą miały o +10 punktów zdrowia więcej.
  5. Odporność - jednostki otrzymują +2 punkty odporności.
  6. Sokoli wzrok - ta cecha zapewni Waszym jednostką +20% celności dla ataków magicznych i dystansowych.
  7. Stanowczość - negatywne stany jednostek trwać będą o -1 turę krócej.
  8. Szybki powrót do zdrowia - ta cecha sprawi, że jednostki Waszej rasy będą regenerować się znacznie szybciej, konkretnie o +5 punktów zdrowia na turę na mapie kampanii.
  9. Tężyzna - jest to cecha, która sprawi, że jednostki Waszego imperium +10% obrażeń dla ataków wręcz i dystansowych.
  10. Wytrzymałość - jednostki zyskują +3 punkty odporności na stany.
  11. Jednorożne wierzchowce - daje+10 punktów zdrowia dla jednostek używających wierzchowca. Wasz bohater dostanie na start Jednorożca jako Swojego wierzchowca, ponadto odblokuje zdolność przesunięcia fazowego.
  12. Pajęcze wierzchowce - +10 punktów zdrowia dla jednostek używających wierzchowca. Wasz bohater dostanie na start Pająka jako Swojego wierzchowca, ponadto odblokuje zdolność sieci.
  13. Wierzchowce koszmaru - otrzymacie +10 punktów zdrowia dla jednostek używających wierzchowca. Wasz bohater dostanie na start Koszmar jako Swojego wierzchowca, ponadto odblokuje zdolność zastraszania.
  14. Wilcze wierzchowce - da Wam +10 punktów zdrowia dla jednostek używających wierzchowca. Wasz bohater dostanie na start Białego Wilka jako Swojego wierzchowca, ponadto odblokuje zdolność osłabiające wycie i pasywną zdolność łowy stadne.