Most, krucze gniazdo, loch | Zamek Warg poradnik A Vampyre Story
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Most, krucze gniazdo, loch.
Mona powraca więc na górę, a stamtąd do holu, skąd wędruje na zewnątrz (w prawo), czyli na most, gdzie - nie mogąc dogadać się z gargulcami - wyżywa się na nich, rozwalając maczugą dwa w drobny mak. To wystarcza, by ostatni z z nich - Rufus stał się bardziej rozmowny. Jednak mimo wysłuchania historii jego życia, Monie nadal nie udaje się zdobyć klucza. Warunkiem Rufusa jest przepłoszenie rezydujące w gnieździe nad nim kruka, który załatwia swą potrzebę wprost na głowę biednego gargulca.
Zatem Mona i Froderick lecą na wieżę usytuowaną tuż nad pochodnią płonącą przy metalowych drzwiach. Zastają tam kruka Edgara pracowicie piorącego swoje skarpetki. Wypytawszy go o to i owo, nasza bohaterka próbuje podebrać mu jeden z przymocowanych do sznura na bieliznę spinaczy . Jednak otrzymuje go dopiero po obdarowaniu ptaszyska gazetą.
Powraca do zamku i kieruje się do lochu. Zatyka Froderickowi nos spinaczem (w ekwipunku) i wypuszcza go w głąb smrodliwego dołu (użyj wizerunku nietoperza z klamerką na nosie na dziurze prowadzącej do podziemi). Po chwili Froderick powraca z kawałkiem suszonego trupiego mięsa . Z tą zdobyczą nasza parka kieruje się na most i do kruczego gniazda na wieży.
Tam Mona z premedytacją karmi Edgara suszonym mięsem i po chwili kruk usadawia się w dogodnej pozycji, by załatwić potrzebę wprost na głowę Rufusa. Temu udaje się uskoczyć przed spadającym ptasim guanem i tak ląduje na murku tuż przy metalowych drzwiach i tuż pod statuą anioła stojącą obok kruczego gniazda. Nie namyślając się wiele, Mona spycha ją na nieszczęsnego gargulca, używając do tego jako dźwigni zardzewiałego miecza.
Teraz dziewczyna zlatuje na most i próbuje dogadać się z głową Rufusa. Po chwili szydzenia z biedaczyny, pokonany Rufus wypluwa tak pożądany przez Monę klucz .