Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

A Vampyre Story - poradnik do gry

A Vampyre Story - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biblioteka | Zamek Warg poradnik A Vampyre Story

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Biblioteka.

1 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Poprzez otwór gębowy fontanny Mona powraca do kuchni, a wyszedłszy stamtąd, z jadalni kieruje się po schodach do biblioteki - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Poprzez otwór gębowy fontanny Mona powraca do kuchni, a wyszedłszy stamtąd, z jadalni kieruje się po schodach do biblioteki. Tam przed biurkiem baronowej mieści się niski stolik, przy którym zapewne spędzał czas mały Shrowdy. Nasza bohaterka ogląda kolorowankę chłopca i nożem wycina oko papierowej traszce na obrazku. Na stoliku leży także liliowa kredka , która również pada łupem Mony.

2 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Teraz kobieta przechodzi do biurka baronowej - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Teraz kobieta przechodzi do biurka baronowej. Znajduje na nim jej pamiętnik, ale nie decyduje się zagłębić w jego treść. Jej uwagę bardziej przykuwa leżący obok notatnik z odrywanymi kartkami. Na górnej widać ślad odciśniętej notatki. Mona zamazuje ją kredką i teraz może ją odczytać. To lista składająca się z czterech książek.

3 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
4 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
5 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Na koniec nasza bohaterka przygląda się regałowi z książkami (temu bardziej z prawej; zbliżenie) - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Na koniec nasza bohaterka przygląda się regałowi z książkami (temu bardziej z prawej; zbliżenie). Regał składa się z pięciu półek (można przemieszczać się pomiędzy nimi w górę i w dół). Na owych półkach Mona powinna odnaleźć każdy z wymienionych na liście tytułów (wystarczy klikać na każdej z książek, a dziewczyna odczyta jej tytuł. Należy zapamiętać charakterystyczne znaczki zdobiące grzbiet każdej z nich). Na najwyższej półce jest to: "A Teen Campers Guide to Crystal Lake" (ozdobiona zielonym diamentem, druga od prawej), na drugiej od góry: "Draxsylvania on two pints a day: A traveller's guide" (złota spirala, trzecia od prawej), na czwartej: "The Dark Night Returns" (złoty rogalik księżyca z gwiazdką nad nim, druga od prawej), na dolnej: "Sharpening Your Fangs: A Parent's Guide to Raising the Perfect Vampire" (złota litera "Z", druga od prawej).

6 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Zlokalizowawszy wszystkie te pozycje, Mona zgodnie z radą Frankiego wysuwa na moment dwie wymienione przez niego książki (kliknij wizerunkiem tajemniczych tytułów na regale z książkami) - niestety, nie przynosi to spodziewanego efektu - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Zlokalizowawszy wszystkie te pozycje, Mona zgodnie z radą Frankiego wysuwa na moment dwie wymienione przez niego książki (kliknij wizerunkiem tajemniczych tytułów na regale z książkami) - niestety, nie przynosi to spodziewanego efektu. Dziewczyna maszeruje więc do sali tortur, by zapytać Frankiego, co jest grane. Po drodze, w kuchni, zaczepia kotkę, jednak ta jest zbyt zmęczona nieustannym byciem w gotowości z powodu oczekiwanej wizyty szczurów. Tak więc nasza bohaterka umiejętnie podpytuje Frankiego, kiedy jego ferajna ponownie wybiera się podkraść coś z kuchni. Po czym leci do kuchni poinformować Pyewacket, że kolejnej fali nieproszonych gości powinna spodziewać się o 3 nad ranem. W podzięce kotka podpowiada Monie, że owe tajemnicze książki trzeba na regale zamienić miejscami.

7 - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
I tak też nasza bohaterka po powrocie do biblioteki czyni (kliknij nowym wizerunkiem książek na regale) - Biblioteka - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

I tak też nasza bohaterka po powrocie do biblioteki czyni (kliknij nowym wizerunkiem książek na regale). I rzeczywiście - regał po lewej przesuwa się, ujawniając wejście do tajnego laboratorium baronowej.