Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

A Vampyre Story - poradnik do gry

A Vampyre Story - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Laboratorium, kuchnia | Zamek Warg poradnik A Vampyre Story

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Laboratorium, kuchnia.

1 - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
W tym celu nasza bohaterka najpierw podchodzi do demonicznego zlewu, przy którym stoją trzy puste puchary z symbolami - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

W tym celu nasza bohaterka najpierw podchodzi do demonicznego zlewu, przy którym stoją trzy puste puchary z symbolami. Każdy z nich (użyj wizerunku danego pucharu na demonicznym kranie lub demonicznej rączce) napełnia w jednej trzeciej zieloną demoniczną glutowatą substancją (czyli wspomnianym w przepisie demonicznym smarkiem). Następnie, by w pucharze oznaczonym symbolem serca uzyskać fioletowy płyn (zgodnie z przepisem z tablicy) nalewa doń napoju z puszki wiśniowej i niebieskiej. W pucharze z symbolem diamentu powinien być płyn pomarańczowy, zatem trzeba go uzupełnić napojem z puszki wiśniowej i żółtej. Natomiast w pucharze z koniczyną trzeba stworzyć płyn zielony, toteż Mona dolewa tam napoju z puszki żółtej i niebieskiej (automatycznie wizerunki trzech pucharów w ekwipunku zyskują oznaczenia w odpowiednich kolorach).

2 - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Teraz nasza bohaterka przechodzi do palnika i do usytuowanego na nim kociołka wlewa zawartość pucharów - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Teraz nasza bohaterka przechodzi do palnika i do usytuowanego na nim kociołka wlewa zawartość pucharów. Jednak musi zrobić to w odpowiedni sposób. W przepisie baronowej wyraźnie podana jest kolejność (chłodny - ciepły - chłodny). Kolory ciepłe to różowy i żółty, kolor zimny to niebieski. Zatem to, czy zawartość danego pucharu jest "zimna" czy "ciepła" zależy od obecności w nim niebieskiego napoju. Tak więc puchary z sercem i koniczynką są "zimne", a z diamentem - "ciepły". Stąd kolejność wlewania cieczy do kociołka jest następująca: z pucharu z sercem - z pucharu z diamentem - z pucharu z koniczynką lub z pucharu z koniczynką - z pucharu z diamentem - z pucharu z sercem.

3 - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Kolejnym krokiem jest podgrzanie kociołka, jednak po przekręceniu zaworka płomień na palniku pojawia się tylko na moment - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Kolejnym krokiem jest podgrzanie kociołka, jednak po przekręceniu zaworka płomień na palniku pojawia się tylko na moment. Mona decyduje się więc z napełnionym kociołkiem powrócić do kuchni. Zanim jednak się tam uda, do nadal posiadanego (wizerunek) pustego pucharu z koniczyną nalewa z kranu zielonej cieczy . I przez bibliotekę powraca do mieszkalnej części zamku.

4 - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
W kuchni ustawia kociołek ze składnikami na kratce paleniska - Laboratorium, kuchnia - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

W kuchni ustawia kociołek ze składnikami na kratce paleniska. Jednak ogień w piecu jest za słaby, by doprowadzić zawartość kociołka do wrzenia. Nie namyślając się specjalnie, Mona wylewa zieloną ciecz z pucharu do wnętrza pieca (z jego prawej strony). I po chwili otrzymuje kwas .