Loch, sala tortur, przystań | Zamek Warg poradnik A Vampyre Story
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Loch, sala tortur, przystań.
Najwyższy czas dokończyć komponowanie mikstury niezbędnej do ożywienia golema. Z potrzebnych składników dziewczynie brak jeszcze zmielonej kości dziewicy. Pora udać się więc do przykutego łańcuchami szkieletu w lochu przy laboratorium. Na miejscu Mona wykorzystuje dopiero co otrzymany kwas do rozpuszczenia drewnianych słupów, na których opiera się pomost. Dzięki temu ten opada i nasza bohaterka może spróbować zabrać szkieletowi jedną z kości, tym bardziej, że i on na skutek wstrząsu odpadł od skały i uformował się w zgrabny stos. W tym momencie pojawia się duch Shannon, czyli jakby nie było właściciel owych kości, który ani myśli obdarować Monę jedną z nich.
Niestrudzona dziewczyna nawiązuje dialog z Shannon i wysłuchawszy opowieści widma, dowiaduje się, że duch stróżuje przy swoich kościach każdej nocy i z utęsknieniem wypatruje nie nadchodzącego wciąż poranka. Zatem należałoby uwolnić biedną duszyczkę od tego uciążliwego obowiązku.
Aby tego dokonać, Mona posyła Frodericka, by na okratowanych oknach lochu zawiesił od drugiej strony dekorację teatralną przedstawiającą wschód słońca (połącz w ekwipunku wyciętą część dekoracji z nietoperzem i użyj tej kombinacji na oknach lochu). Niestety, zabieg ten nie przekonuje Shannon.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie