Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

A Vampyre Story - poradnik do gry

A Vampyre Story - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Laboratorium | Zamek Warg poradnik A Vampyre Story

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Laboratorium.

1 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Mona przechodzi po wiszącym mostku w stronę centrum sali, gdzie morda demonicznej statui wypluwa strugi zielonej glutowatej cieczy - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Mona przechodzi po wiszącym mostku w stronę centrum sali, gdzie morda demonicznej statui wypluwa strugi zielonej glutowatej cieczy. Znajduje tam szereg interesujących elementów, jednym z ważniejszych jest demoniczny panel usytuowany na froncie. Dokładne obejrzenie tegoż ustrojstwa sugeruje, że należy w specjalny sposób ustawić cztery obręcze pokryte tajemniczymi znakami. Na każdej z nich znajduje się jeden z symboli, jakie Mona wypatrzyła na książkach wymienionych na liście baronowej.

A zatem, idąc od zewnątrz, pierwszą obręcz należy obrócić tak, by na górze znalazł się symbol spirali (5xLPM), na drugiej - symbol leżącego księżyca z gwiazdką (3xLPM), na trzeciej - litera

A zatem, idąc od zewnątrz, pierwszą obręcz należy obrócić tak, by na górze znalazł się symbol spirali (5xLPM), na drugiej - symbol leżącego księżyca z gwiazdką (3xLPM), na trzeciej - litera "Z" (4xLPM) i na wewnętrznej - zielony diamencik (2xLPM).

2 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
To wystarczy, by zatrzymać zielony strumień i by nasza bohaterka mogła przedostać się do centrum pomieszczenia, gdzie na specjalnym postumencie leży tajemniczy przedmiot - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

To wystarczy, by zatrzymać zielony strumień i by nasza bohaterka mogła przedostać się do centrum pomieszczenia, gdzie na specjalnym postumencie leży tajemniczy przedmiot. Jak się okazuje, jest to magiczna książka baronowej (Book of Shrowd ).

3 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
By ją otworzyć, trzeba kliknąć jej wieko, następnie na część schowaną we wnętrzu szkatułki i raz jeszcze na tę właśnie część, po jej wysunięciu - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

By ją otworzyć, trzeba kliknąć jej wieko, następnie na część schowaną we wnętrzu szkatułki i raz jeszcze na tę właśnie część, po jej wysunięciu. Otworzy się ilustrowana karta książki, z której należy odczytać przepis na stworzenie golema. Jest to czarodziejska mikstura,która ożywia to co nieżywe, z ziemi ulepione, ludzką ręką uformowane i człowieka kształt mające. Do jej sporządzenia potrzebne są: kryształowa fiolka, kwiat wilczej jagody, oko traszki, oddech gargulca i zmielona kość zamordowanej dziewicy . Składniki należy wymieszać i spryskać nimi uformowany z ziemi ludzki kształt lub kamienny posąg.

4 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
W dalszej kolejności (od prawej do lewej) w laboratorium mieszczą się: zapisana kredą tablica, z której Mona odczytuje formułę na organiczny kwas węglowy - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

W dalszej kolejności (od prawej do lewej) w laboratorium mieszczą się: zapisana kredą tablica, z której Mona odczytuje formułę na organiczny kwas węglowy. Mianowicie: 3 puchary: fioletowych serc, zielonych liści koniczyny i pomarańczowych diamentów, zawartość każdego to: 1/3 demonicznego smarka, 1/3 kolorowego napoju, 1/3 kolorowego napoju (najwyraźniej innego niż poprzedni). Najpierw chłodny, potem ciepły i na końcu chłodny. Mieszanina powinna przybrać kolor różowy. Trzeba ją doprowadzić do wrzenia w ceramicznym kotle, który ma rozżarzyć się do czerwoności.

5 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Na lewo od tablicy z formułą znajduje się szklana kula, na lewo od niej chłodziarka, na której stoi palnik (a na nim kociołek) - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Na lewo od tablicy z formułą znajduje się szklana kula, na lewo od niej chłodziarka, na której stoi palnik (a na nim kociołek). Natomiast w chłodziarce Mona odkrywa 3 puszki z kolorowymi napojami : niebieski z borówki, żółty i dzikowiśniowy dietetyczny (bez cukru) oraz butelkę cudownego , przyspieszającego wzrost szkockiego nawozu i blok suchego lodu .

6 - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry
Idąc dalej w lewo, w demonicznym zlewie znajduje 3 puste puchary , oznaczone symbolami: serca , diamentu i trójlistnej koniczyny - Laboratorium - Zamek Warg - A Vampyre Story - poradnik do gry

Idąc dalej w lewo, w demonicznym zlewie znajduje 3 puste puchary , oznaczone symbolami: serca , diamentu i trójlistnej koniczyny .