Boom growy. 2020 wszystko zmienił - branżę gier też
Spis treści
Boom growy
COVID-19 to nie tylko straty w ludziach, ale również bolesny cios dla światowej ekonomii. Wiele firm przeżywa trudne chwile, bankrutuje, setki ludzi tracą pracę, a o znalezienie nowej jest o wiele trudniej niż kiedykolwiek wcześniej. Tymczasem w tym bardzo ponurym okresie dla branży gier wideo nastały bardzo dobre czasy.
Chociaż pandemia zmusiła producentów elektronicznej rozrywki do reorganizacji wielu aspektów działalności i zaowocowała licznymi opóźnieniami, ta gałąź popkultury na lockdownie ostatecznie całkiem sporo zyskała. Duże ograniczenia przemieszczania się czy przymusowe przestoje w pracy sprawiły, że wiele osób zaczęło znajdować znacznie więcej niż zazwyczaj czasu na granie w gry wideo. A te przecież skądś trzeba brać – najlepiej je oczywiście kupować.
Analizy raportów finansowych kolejnych spółek z branży gier wideo nie pozostawiają wątpliwości – rok 2020 był dla wielu z nich rekordowy. Choć nasza gałąź popkultury generalnie mocno rozrasta się z roku na rok i staje coraz bardziej dochodowa, obecny rok wyraźnie przekroczył oczekiwania i jeszcze bardziej ją umocnił.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie