Strategia. Te gry w świecie Diablo chcielibyśmy zobaczyć!
Spis treści
Strategia
Losy udręczonych jednostek to w zasadzie element przyciągający tych, którym w Diablo była potrzebna historia. A co, gdyby spojrzeć na Sanktuarium szerzej? Z perspektywy strategicznej lub taktycznej? Na każdy wariant znalazłby się pomysł. To uniwersum pełne jest państw, ras (ludzie różnych nacji, demony i anioły wszelkiej maści, nieumarli), gildii, plemion, sekt, ugrupowań politycznych, więc przy odpowiednim podejściu tak naprawdę każda forma rozgrywki mogłaby zadziałać.
Istnieje ryzyko, że przy niektórych uleciałaby magia i mroczny klimat, ale to wszystko kwestia staranności – no i nikt nie każe studiu projektować gry, w której dowodzimy absolutnie najpotężniejszymi istotami. To może być utrzymany w średniej skali, skupiony na storytellingu RTS w stylu Warcrafta 3 lub pierwszego StarCrafta – z rozbudową bazy, jednostkami bohaterskimi i porządną, nieco tragiczną (ale może poprowadzoną inaczej niż kolejny upadek Arthasa i Kerrigan) historią. Może pokierujemy którąś nacją (np. plemionami barbarzyńców z okolic Arreat), zakonem paladynów, grupą amazonek, a może kimś kompletnie nowym lub reprezentantami któregoś z państw?
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie