Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 26 września 2020, 11:29

autor: Paweł Woźniak

ULTRAKILL. Wielkie hity 2020, które stworzyły małe studia

Spis treści

ULTRAKILL

Czyżbyśmy cofnęli się w czasie? - Czas małych gier – hity 2020 roku, które stworzyły małe studia - dokument - 2020-09-28
Czyżbyśmy cofnęli się w czasie?
  1. Twórca: Arsi „Hakita” Patala
  2. Gatunek: FPS
  3. Data premiery: 3 września 2020 (wczesny dostęp)
  4. Platforma: PC
  5. Oceny na Steamie: 99% pozytywnych

Co to jest za gra?

Niezależny pojedynczy deweloper Arsi „Hakita” Patala, zainspirowany kultowymi strzelankami z lat 90., postanowił stworzyć własną produkcję, w której sednem zabawy jest dynamiczna eliminacja kolejnych hord przeciwników. Wprowadził do niej także element zdobywania punktów stylu, które nabijamy, m.in. wykonując kombinacje ataków, a dzięki którym po przejściu danego poziomu możemy zakupić np. nowy arsenał.

Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
TWOIM ZDANIEM

Lubisz gry niezależne (Indie)?

Uwielbiam je, większość tytułów tego typu jest bardzo pomysłowa.
17,4%
Niektóre mają swój urok.
50,8%
Może jedna przypadła mi do gustu.
7%
Nie lubię ich, preferuję wysokobudżetowe produkcje.
11,5%
Nie mam zdania na ich temat.
13,3%
Zobacz inne ankiety
10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity

Nie zawsze to, co sprzedaje się najlepiej jest grą AAA. Zestawienie indyków, które osiągnęły ogromny sukces pokazuje, jak ważny jest pomysł i odrobina szczęścia, które przekładają się na wybuch popularności w Internecie.

Są gry „triple-A”, teraz czas na „triple-I” - tak rozwija się branża gier niezależnych
Są gry „triple-A”, teraz czas na „triple-I” - tak rozwija się branża gier niezależnych

„Indyki” ostatnio mocno się rozwinęły. Niezależne gry powstają z co raz większym rozmachem i budżetem oraz, paradoksalnie, przy wsparciu dużego wydawcy. Nadeszła era „triple-I”.

Ten projekt jest za mały dla nas dwóch! 11 gier stworzonych przez jedną osobę
Ten projekt jest za mały dla nas dwóch! 11 gier stworzonych przez jedną osobę

Nie każdy hit wymaga ogromnego budżetu, najnowszych technologii i setek pracowników. Często gry wybitne to te tworzone przez niewielkie, niezależne zespoły, czasami zaś to efekt geniuszu i zaangażowania jednego dewelopera z przełomową wizją.