Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 24 października 2020, 11:32

Star Wars: Battlefront II. 15 gier generacji, za którymi NIE będziemy tęsknić

Spis treści

Star Wars: Battlefront II

Zdajemy sobie sprawę z ogromu pracy, jaką twórcy Battlefronta II włożyli w naprawę swojej gry, i z tego, że obecnie jest to całkiem niezła, mogąca pochwalić się potężną zawartością produkcja, z której usunięto główne wady z okresu premiery. Warto jednak pamiętać o tym, w jakim stanie debiutowało Star Wars: Battlefront II i jakie praktyki próbowano w nim uskuteczniać. Skupienie się wydawcy na sieciowych strzelankach z logiem Gwiezdnych wojen mocno też przyczyniło się do braku większej liczby tytułów w stylu Jedi: Fallen Order czy Star Wars: Squadrons.

  1. Producent: EA DICE / Digital Illusions CE / Motive Studios
  2. Data premiery: 17 listopada 2017
  3. Platformy: PlayStation 4, Xbox One, PC Windows
  4. Średnia ocen w serwisie Metacritic: 78/100 (użytkownicy: 1,5/10)

Kolejny Battlefield w uniwersum Gwiezdnych wojen miał naprawić wady poprzednika wydanego zaledwie dwa lata wcześniej. Chodziło przede wszystkim o to, by zaoferować więcej zawartości, a zwłaszcza kampanię fabularną dla samotnego gracza, oraz zrezygnować z przepustki sezonowej, aby nie dzielić społeczności na tych, co mają dodatki, i tych, którzy ich nie mają. I generalnie w tych punktach udało się dotrzymać słowa. Szkoda tylko, że poprawiając jedno, EA znalazło perfidny sposób na załatanie dziury finansowej po braku płatnych rozszerzeń. Premiera gry Star Wars: Battlefront II wywołała większe zaburzenie Mocy w świecie wirtualnej rozrywki niż eksplozja Alderaan.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dariusz Matusiak

Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

więcej

Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować

Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziesięc takich przykładów.

7 błędów zniszczenia – najgorsze bugi w historii gier
7 błędów zniszczenia – najgorsze bugi w historii gier

Rozwalony system operacyjny, skasowane stany rozgrywki ze wszystkich gier na konsoli, uszkodzenie ogrywanego tytułu – błędy, jakie pojawiły się w niektórych grach, zawstydzają marne znikanie tekstur twarzy znane z AC Unity czy zwiechy No Man’s Sky.

Najgorsze gry 2019 roku – 17 premier, które nas zawiodły
Najgorsze gry 2019 roku – 17 premier, które nas zawiodły

Nie samymi hitami branża gier komputerowych żyje. Oto najgorsze duże gry, jakie dostaliśmy w 2019 roku. Przypomnijmy sobie razem, jak się frustrowaliśmy, wściekaliśmy i załamywaliśmy ręce.