Gdzie diabeł nie może... – Metroid. 10 zakończeń gier, które zszokowały graczy 😮
Spis treści
Gdzie diabeł nie może... – Metroid
- Rok produkcji: 1986
- Gatunek: platformówka, przygodowa gra akcji
- Oceny w serwisie Metacritic: brak ocen pierwszej odsłony
W 2007 roku magazyn Game Informer nazwał zakończenie Metroida najbardziej zaskakującym zwrotem akcji w historii gier komputerowych. Portal UGO.com z kolei określił je jako największy „opad szczęki” w wirtualnej rozrywce. Pojawiły się też wypowiedzi o „najważniejszym momencie w dziejach Nintendo” „odświeżającym doświadczeniu i top 3 największych twardzieli w grach. Biorąc pod uwagę, że chodzi o tytuł Nintendo z połowy lat 80. XX wieku, większość z Was zapewne zapyta: „Ale w czym rzecz?”.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie