Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lutego 2025, 14:37

W realistycznym symulatorze życia gracze natkną się na zbłąkane dusze wirtualnych postaci. Ich celem w InZOI będzie odkupienie win

Reżyser gry dzieli się pomysłami na zaskakującą interpretację duchów w nadciągającym konkurencie The Sims. Twórcy nie zamierzają stronić od tematów fantastycznych.

Źródło fot. inZOI
i

Po drobnej przerwie reżyser inZOI powrócił do stałego informowania nas na temat postępów w produkcji oraz ambitnych pomysłów na przyszłość tytułu. Od planowanej premiery symulatora życia w EA dzieli nas ok. 6 tygodni, jednak wiemy już, jak wiele ekscytującej treści czeka nas, gdy w bardziej odległej przyszłości opuści wczesny dostęp.

Tym razem Kjun w swoim wpisie na Discordzie gry postanowił skupić się na duchach i pośmiertnym życiu postaci Zoi (via PCGamer).

  • Spektralne istoty mają zostać ściśle powiązane z systemem karmy zaimplementowanym w grze oraz odbiegać od najpopularniejszych w naszej kulturze wizji zjaw, bazując delikatnie na częściowo odmiennym koreańskim folklorze.
  • Zamiast dodatkowej formy zabawy z życiem duchy mają reprezentować błąkające się dusze wirtualnych postaci, które swoim nieodpowiednim zachowaniem nie zasłużyły sobie na wieczny odpoczynek. Rozgrywka w ich przypadku ma być stosunkowo uproszczona i wiązać się przede wszystkim z odpracowaniem przewinień.
  • Już we wczesnym dostępie będziemy mieli szansę napotkać duchy i wejść z nimi w interakcje w specyficznych miejscach i o specyficznych porach, jednak nie będziemy w stanie ich kontrolować.

Podsumowując te plany, reżyser zadeklarował:

Choć naszym priorytetem jest dopracowanie realistycznych elementów inZOI, w przyszłości chętnie sięgnąłbym po bardziej fantastyczne motywy. Od czasu do czasu odejście od ultrarealistycznej stylistyki gry mogłoby dodać naszemu symulacyjnemu przedstawieniu tego ogromnego i złożonego zjawiska, jakim jest życie, dodatkową warstwę frajdy!

To kolejny z elementów, na którego pełne dopracowanie będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, jednak chęć twórcy na zaakceptowanie drobnych odstępstwpów od motywu w pełni realistycznego świata inZOI to ciekawa odmiana od wszystkiego, co widzieliśmy dotychczas.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej