autor: Janusz Burda
The Settlers V (3D)
RenderWare® to engine graficzny wykorzystany między innymi przy produkcji dwóch głośnych tytułów tego roku – Tony Hawk’s Pro Skater 3 oraz Grand Theft Auto III. Na mocy umowy podpisanej przez jego twórców – Criterion Software oraz przedstawicieli Ubi Soft, zastosowany on zostanie również w najnowszej, tworzonej przez zespół Blue Byte części serii o przygodach małych osadników – The Settlers V.
RenderWare® to engine graficzny wykorzystany między innymi przy produkcji dwóch głośnych tytułów tego roku – Tony Hawk’s Pro Skater 3 oraz Grand Theft Auto III. Na mocy umowy podpisanej przez jego twórców – Criterion Software oraz przedstawicieli Ubi Soft, zastosowany on zostanie również w najnowszej, tworzonej przez zespół Blue Byte części serii o przygodach małych osadników – The Settlers V.
Jak zapewniają autorzy gry, zastosowanie nowej, trójwymiarowej technologii ma radykalnie zmienić (oczywiście na lepsze) zasady jakimi rządzić się będzie mini świat zamieszkały przez małych osadników, wprowadzić nowe możliwości obserwacji i kreacji otoczenia, itp. Użycie sprawdzonego, oferującego bogaty wachlarz możliwości i gwarantującego wysoką jakość engine’u pozwoli ludziom z Blue Byte pominąć ogrom czysto technicznych elementów i skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na zawartości gry a tym samym jej „miodności”.