system walki - newsy i ciekawostki (2)
Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast
Jakub Błażewicz, 12 stycznia 2016, 13:45
Na oficjalnym forum serii Final Fantasy pojawiły się odpowiedzi na pytania zadane twórcom przez fanów w minionym miesiącu dotyczące gry Final Fantasy XV. Deweloperzy wypowiedzieli się m.in. na temat wykorzystania teleportacji w trakcie walki oraz eksploracji miast.
Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Jakub Błażewicz, 22 października 2015, 15:50
W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.
Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video
Łukasz Szliselman, 8 października 2015, 10:49
Torment: Tides of Numenera zaoferuje ciekawy system walki, który pozwoli skorzystać z wielu różnych, niekonwencjonalnych metod. Nowy gameplay pokazuje, jak to samo starcie może zakończyć się na kilka różnych sposobów.
Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda
Jakub Mirowski, 14 sierpnia 2015, 16:35
Chris Wynn ze studia BioWare zapowiedział, że w planowanym na końcówkę 2016 roku Mass Effect: Andromeda nie pojawią się postaci z poprzednich części, jako że nie miałoby to sensu w kontekście przedstawionej historii.
Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze
Jakub Błażewicz, 13 sierpnia 2015, 11:10
Studio Warhorse opublikowało nowy materiał filmowy, na którym wyjaśniono proces tworzenia systemu walki wręcz. Zgodnie z zapowiedziami, ma być on jak najbliższy rzeczywistości i opierać się na wykrywaniu kolizji między obiektami.
Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze
Piotr Bicki, 11 czerwca 2015, 21:12
Firma Capcom opublikowała nową porcję materiałów z bijatyki Street Fighter V w postaci nowych obrazków i zwiastuna. W sieci pojawiły się także informacje sugerujące, że produkcja ukaże się na PC i PS4 w marcu przyszłego roku.
Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki
Łukasz Szliselman, 20 sierpnia 2013, 16:04
Studio Crytek zaprezentowało multiplayer w grze Ryse: Son of Rome. Twórcy zdradzili szczegóły kooperacyjnego trybu Gladiator, a także podali nowe informacje dotyczące systemu walki. Sukces w bitwie zależeć ma przede wszystkim od odpowiedniego wyczucia czasu.
Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki
Marcin Skierski, 17 czerwca 2013, 11:00
Studio Crytek broni systemu walki w grze Ryse: Son of Rome, w której efektowne wykończenia przeciwników tak naprawdę nie wymagają żadnej ingerencji ze strony gracza. Twórcy przedstawili nagrody, jakie będą czekać dla osób poprawnie wykonujących sekwencje QTE oraz zdradzili szczegóły na temat najwyższego poziomu trudności.
The Elder Scrolls Online w filmie prezentującym widok FPP i system walki
Marcin Skierski, 29 maja 2013, 12:37
Redaktorzy serwisu CVG w nowym materiale wideo przedstawili system walki i widok FPP w grze The Elder Scrolls Online. Produkcja zespołu ZeniMax Online Studios jest przygotowywana wyłącznie w wersji na PC i powinna ukazać się jeszcze w tym roku.
Shadowrun Returns – sporo nowych informacji
Łukasz Szliselman, 5 lutego 2013, 13:13
W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawił się artykuł na temat Shadowrun Returns. Zawiera on nowe informacje dotyczące fabuły gry i mechaniki rozgrywki, a także obrazki koncepcyjne.