Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

system walki - newsy i ciekawostki (2)

South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo
South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo

Jakub Mirowski, 25 lipca 2016, 10:55

Twórcy gry South Park: The Fractured But Whole, która w grudniu trafi na PS4, XOne oraz PC, opowiedzieli w nowym materiale wideo o kilku aspektach tego tytułu - m.in. o nowościach w turowym systemie walki.

Minecraft z nowym systemem walki po aktualizacji 1.9
Minecraft z nowym systemem walki po aktualizacji 1.9

Kamil Zwijacz, 1 marca 2016, 09:52

PC-towy Minecraft doczekał się kolejnej dużej aktualizacji (oznaczonej numerem 1.9), w której deweloperzy ze studia Mojang skupili się na usprawnieniu walki. Zmodyfikowano mechanikę, umożliwiono korzystanie z obu rąk bohatera i nie tylko.

Final Fantasy XV jak Metal Gear i Call of Duty? Nowy zwiastun i informacje rozbudzają nadzieje
Final Fantasy XV jak Metal Gear i Call of Duty? Nowy zwiastun i informacje rozbudzają nadzieje

Szymon Liebert, 1 lutego 2016, 10:50

Wypuszczony w weekend zwiastun Final Fantasy XV pokazał nowe oblicze gry, kojarzące się ze skradankową serią Metal Gear Solid i wybuchową akcją rodem z Call of Duty. Ten materiał, jak i parę ciekawostek na temat rozgrywki (np. systemu walki), rozbudzają nadzieję na to, że Square Enix wraca do formy. Szczególnie, że ponoć gra jest już na ukończeniu.

Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast
Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast

Jakub Błażewicz, 12 stycznia 2016, 13:45

Na oficjalnym forum serii Final Fantasy pojawiły się odpowiedzi na pytania zadane twórcom przez fanów w minionym miesiącu dotyczące gry Final Fantasy XV. Deweloperzy wypowiedzieli się m.in. na temat wykorzystania teleportacji w trakcie walki oraz eksploracji miast.

Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje

Jakub Błażewicz, 22 października 2015, 15:50

W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.

Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video
Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video

Łukasz Szliselman, 8 października 2015, 10:49

Torment: Tides of Numenera zaoferuje ciekawy system walki, który pozwoli skorzystać z wielu różnych, niekonwencjonalnych metod. Nowy gameplay pokazuje, jak to samo starcie może zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda
Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda

Jakub Mirowski, 14 sierpnia 2015, 16:35

Chris Wynn ze studia BioWare zapowiedział, że w planowanym na końcówkę 2016 roku Mass Effect: Andromeda nie pojawią się postaci z poprzednich części, jako że nie miałoby to sensu w kontekście przedstawionej historii.

Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze
Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze

Jakub Błażewicz, 13 sierpnia 2015, 11:10

Studio Warhorse opublikowało nowy materiał filmowy, na którym wyjaśniono proces tworzenia systemu walki wręcz. Zgodnie z zapowiedziami, ma być on jak najbliższy rzeczywistości i opierać się na wykrywaniu kolizji między obiektami.

Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze
Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze

Piotr Bicki, 11 czerwca 2015, 21:12

Firma Capcom opublikowała nową porcję materiałów z bijatyki Street Fighter V w postaci nowych obrazków i zwiastuna. W sieci pojawiły się także informacje sugerujące, że produkcja ukaże się na PC i PS4 w marcu przyszłego roku.

Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki
Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki

Łukasz Szliselman, 20 sierpnia 2013, 16:04

Studio Crytek zaprezentowało multiplayer w grze Ryse: Son of Rome. Twórcy zdradzili szczegóły kooperacyjnego trybu Gladiator, a także podali nowe informacje dotyczące systemu walki. Sukces w bitwie zależeć ma przede wszystkim od odpowiedniego wyczucia czasu.

Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki
Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki

Marcin Skierski, 17 czerwca 2013, 11:00

Studio Crytek broni systemu walki w grze Ryse: Son of Rome, w której efektowne wykończenia przeciwników tak naprawdę nie wymagają żadnej ingerencji ze strony gracza. Twórcy przedstawili nagrody, jakie będą czekać dla osób poprawnie wykonujących sekwencje QTE oraz zdradzili szczegóły na temat najwyższego poziomu trudności.

The Elder Scrolls Online w filmie prezentującym widok FPP i system walki
The Elder Scrolls Online w filmie prezentującym widok FPP i system walki

Marcin Skierski, 29 maja 2013, 12:37

Redaktorzy serwisu CVG w nowym materiale wideo przedstawili system walki i widok FPP w grze The Elder Scrolls Online. Produkcja zespołu ZeniMax Online Studios jest przygotowywana wyłącznie w wersji na PC i powinna ukazać się jeszcze w tym roku.

Shadowrun Returns – sporo nowych informacji
Shadowrun Returns – sporo nowych informacji

Łukasz Szliselman, 5 lutego 2013, 13:13

W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawił się artykuł na temat Shadowrun Returns. Zawiera on nowe informacje dotyczące fabuły gry i mechaniki rozgrywki, a także obrazki koncepcyjne.