Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2015, 16:35

Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda

Chris Wynn ze studia BioWare zapowiedział, że w planowanym na końcówkę 2016 roku Mass Effect: Andromeda nie pojawią się postaci z poprzednich części, jako że nie miałoby to sensu w kontekście przedstawionej historii.

O trylogii Mass Effect można z czystym sumieniem powiedzieć, że jest już cyklem kultowym. Studio BioWare nie ma zamiaru jednak wykorzystywać przywiązania graczy do komandora Sheparda i spółki w nadchodzącej Andromedzie. Chris Wynn, członek zespołu pracującego nad grą, przyznał na Twitterze, że w nowym Mass Effect nie zobaczymy żadnych znanych nam twarzy.

Jak twierdzi pracownik BioWare, wprowadzenie bohaterów (przynajmniej tych odgrywających znaczniejszą rolę) z poprzednich części nie miałoby sensu ze względu na przedstawianą historię – akcja kontynuacji toczy się przecież w galaktyce Andromedy, oddalonej o ponad 2 miliony lat świetlnych od Drogi Mlecznej. Spotkamy natomiast niektóre rasy, które widzieliśmy w trylogii. Przy okazji ujawniono pewne informacje na temat systemu walki – ma on być podobny do tego z trzeciej części serii, nie oznacza to jednak, że nie zostanie nieco zmodyfikowany. Wynn zdradził, że zespół deweloperski chce uczynić starcia bardziej dynamicznymi.

Czy BioWare stworzy w Andromedzie tak ciekawe postaci jak Garrus czy Tali? - Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda - wiadomość - 2015-08-14
Czy BioWare stworzy w Andromedzie tak ciekawe postaci jak Garrus czy Tali?

O Mass Effect: Andromeda nadal wiadomo bardzo niewiele, a oficjalna prezentacja gry podczas targów E3 nie odpowiedziała na znaczną część najważniejszych pytań, które zadawali sobie fani serii. Jednak z pewnością im bliżej będziemy premiery (wyznaczonej na okres świąteczny 2016 roku), tym więcej kart zostanie odkrytych. Czwarta część cyklu trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.

  1. Oficjalna strona internetowa serii Mass Effect
  2. Mass Effect: Andromeda – kompendium wiedzy
  3. Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej