South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo
Twórcy gry South Park: The Fractured But Whole, która w grudniu trafi na PS4, XOne oraz PC, opowiedzieli w nowym materiale wideo o kilku aspektach tego tytułu - m.in. o nowościach w turowym systemie walki.
W opublikowanym niedawno materiale z zapowiedzianej na grudzień gry South Park: The Fractured But Whole Trey Parker i Matt Stone – twórcy serialu, na którego podstawie powstaje tytuł – oraz kilku deweloperów studia Ubisoft przybliżyło graczom kulisy produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in. w jaki sposób rozbudowana zostanie mechanika walki.
Kontynuacja nieoczekiwanego hitu z 2014 roku hołduje zasadzie, że choć rozgrywka nadal ma być niespecjalnie skomplikowana, to trzeba ją w pewien sposób urozmaicić. Część recenzentów krytykowała Kijek Prawdy za zbytnie spłycenie starć – i ten aspekt zdecydowano się nieco rozszerzyć. Przede wszystkim, pojawi się możliwość poruszania się po polu walki swoimi bohaterami, co wymusi wymyślanie bardziej długofalowych strategii. Ponadto na potyczki mogą teraz wpływać wydarzenia z zewnątrz – jeśli np. bijemy się na ulicy, w każdej chwili może nadjechać samochód i zmusić naszych bohaterów do zejścia na chodnik. Na razie trudno powiedzieć, czy będzie to mieć praktyczne znaczenie, czy też zostanie wykorzystane wyłącznie do tworzenia kolejnych gagów.