Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 lipca 2016, 10:55

South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo

Twórcy gry South Park: The Fractured But Whole, która w grudniu trafi na PS4, XOne oraz PC, opowiedzieli w nowym materiale wideo o kilku aspektach tego tytułu - m.in. o nowościach w turowym systemie walki.

W opublikowanym niedawno materiale z zapowiedzianej na grudzień gry South Park: The Fractured But Whole Trey Parker i Matt Stone – twórcy serialu, na którego podstawie powstaje tytuł – oraz kilku deweloperów studia Ubisoft przybliżyło graczom kulisy produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in. w jaki sposób rozbudowana zostanie mechanika walki.

Nowości nieco rozbudują bardzo uproszczony system walki – choć do Heroesów nadal sporo brakuje. - South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale - wiadomość - 2016-07-25
Nowości nieco rozbudują bardzo uproszczony system walki – choć do Heroesów nadal sporo brakuje.

Kontynuacja nieoczekiwanego hitu z 2014 roku hołduje zasadzie, że choć rozgrywka nadal ma być niespecjalnie skomplikowana, to trzeba ją w pewien sposób urozmaicić. Część recenzentów krytykowała Kijek Prawdy za zbytnie spłycenie starć – i ten aspekt zdecydowano się nieco rozszerzyć. Przede wszystkim, pojawi się możliwość poruszania się po polu walki swoimi bohaterami, co wymusi wymyślanie bardziej długofalowych strategii. Ponadto na potyczki mogą teraz wpływać wydarzenia z zewnątrz – jeśli np. bijemy się na ulicy, w każdej chwili może nadjechać samochód i zmusić naszych bohaterów do zejścia na chodnik. Na razie trudno powiedzieć, czy będzie to mieć praktyczne znaczenie, czy też zostanie wykorzystane wyłącznie do tworzenia kolejnych gagów.

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej