Bethesda - newsy i ciekawostki (15)
Prace nad The Elder Scrolls 6 nabierają rozpędu? Bethesda rekrutuje
Jakub Błażewicz, 22 stycznia 2020, 17:23
Internauci wypatrzyli ciekawe oferty pracy na stronie studia Bethesda. Zdają się one sugerować, że deweloper zaczyna poważnie pracować nad nową grą (być może The Elder Scrolls VI).
Doom Eternal - producent przyznaje, że nie obeszło się bez crunchu
Bartosz Świątek, 22 stycznia 2020, 10:58
Marty Stratton - producent wykonawczy Doom Eternal - przyznał w wywiadzie udzielonym serwisowi VG24/7, że mimo przesunięcia daty premiery o kilka miesięcy, dopracowanie gry wymagało od deweloperów crunchu.
Wysyp zapowiedzi i gameplayów z Doom Eternal
Krystian Pieniążek, 21 stycznia 2020, 18:37
Na niespełna dwa miesiące przed premierą gry Doom Eternal w sieci pojawiła się masa zapowiedzi oraz materiałów wideo prezentujących ją w akcji. Gracze mogą więc przyjrzeć się z bliska wielu przygotowanym przez twórców nowościom i dowiedzieć się, jak wypadają „w praniu”.
TESO: Greymoor - poznaliśmy datę premiery oraz szczegóły dodatku
Paweł Woźniak, 17 stycznia 2020, 18:25
Nowe rozszerzenie do MMO The Elder Scrolls Online zostało zaprezentowane. Dodatek o nazwie Greymoor trafi na komputery osobiste w maju, a na konsole PlayStation 4 i Xbox One w czerwcu tego roku. Wprowadzi on do gry m.in. nową lokację (zachodni Skyrim) oraz wątek fabularny na ok. 30 godzin.
Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą
Bartosz Świątek, 17 stycznia 2020, 11:03
Hugo Martin - dyrektor kreatywny znanego studia id Software, które obecnie pracuje nad strzelanką Doom Eternal - poinformował, że przejście kampanii fabularnej wspomnianej produkcji zajmie graczom od 23 do 30 godzin.
Doom Eternal – posłuchaj polskiego dubbingu w nowym zwiastunie
Adrian Werner, 15 stycznia 2020, 14:04
Do sieci trafił nowy zwiastun Doom Eternal. Oferuje on pierwszą okazję, aby sprawdzić, jak prezentować się będzie polski dubbing w grze.
Fallout 76 - nowy hack pozwalał skraść cały ekwipunek gracza
Bartosz Świątek, 27 grudnia 2019, 10:55
Przed świętami w Fallout 76 pojawił się kolejny hack, który pozwalał ukraść cały dobytek napotkanego gracza. Co ciekawe, kilka dni wcześniej społeczność była ostrzegana, że może dojść do takiej sytuacji, ale nie udało się uniknąć problemów. Luka umożliwiająca oszukiwanie została już usunięta.
Mod do Morrowinda wprowadza 60 questów i nowy region
Bartosz Świątek, 23 grudnia 2019, 10:27
Twórcy moda Tamriel Rebuilt do The Elder Scrolls III: Morrowind udostępnili jego kolejną wersję, oznaczoną numerem 19.12. Modyfikacja wprowadza region Aanthirin, który znajduje się na południe od wyspy Vvardenfell, a także kilkadziesiąt nowych zadań pobocznych.
Fallout 76 pojawi się na Steamie w przyszłym roku
Bartosz Krawcewicz, 20 grudnia 2019, 13:00
Bethesda Softworks zapewnia, że zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pecetowa wersja gry Fallout 76 pojawi się na Steamie. Stanie się to jednak nieco później niż pierwotnie zakładano.
Fallout 76 - cheaterzy wprowadzili do gry NPC-ów z Fallouta 4
Adrian Werner, 19 grudnia 2019, 11:59
Grudzień na razie nie jest udanym miesiącem dla gry Fallout 76. Najnowsza afera dotyczy cheaterskich skryptów, które pozwoliły użytkownikom tworzyć legendarne przedmioty oraz spawnować postacie niezależne z Fallouta 4.
Skyrim trafi do The Elder Scrolls Online
Bartosz Świątek, 13 grudnia 2019, 12:38
Firma Zenimax Online Studio ujawniła wczoraj pierwsze informacje o kolejnym DLC do gry MMO The Elder Scrolls Online. Dodatek pozwoli nam zwiedzić krainę Skyrim, znaną z popularnej, piątej odsłony cyklu RPG The Elder Scrolls.
Fallout 76 - bug w nowej aktualizacji niszczy pancerze
Jakub Błażewicz, 11 grudnia 2019, 19:41
Nowa aktualizacja gry Fallout 76 uraczyła nas intrygującym błędem. Niektórzy gracze zauważyli, że legendarne pancerze tracą swoje dodatkowe efekty po przeładowaniu broni, a samo uzbrojenie zdaje się zużywać w błyskawicznym tempie.
Bethesda przestaje wspierać The Elder Scrolls Legends
Konrad Serafiński, 7 grudnia 2019, 09:05
Bethesda ogłosiła, że zaprzestaje pracy nad jakimikolwiek dużymi aktualizacjami lub przyszłymi rozszerzeniami do gry The Elder Scrolls: Legends. Ale gracze nadal będą mogli bawić się online i zbierać comiesięczne nagrody.
Afera wokół Rune 2 - pozew za porzucenie gry
Krzysztof Kałuziński, 5 grudnia 2019, 14:27
Studio Human Head zostało zamknięte dzień po premierze Rune II i od razu stało się częścią rodziny Bethesda. Nie uchroniło się jednak przed pozwem sądowym. Wydawca Ragnarok Game domaga się praw do gry i wysokiej rekompensaty finansowej.
Fallout 76 - gracze omijają ograniczenia PvP z użyciem atomowych min
Bartosz Świątek, 26 listopada 2019, 16:16
Sprytni gracze znaleźli sposób na ominięcie ograniczeń systemu PvP w Falloucie 76. Wykorzystując promieniowanie pozostające po eksplozji bomb i min nuklearnych, użytkownicy mogą zabijać osoby, które nie są zainteresowane konfliktem z innymi i nie odpowiadają ogniem na zaczepki.
Human Head Studios wczoraj wydało Rune II, a dziś już nie istnieje. Bethesda wchłania zespół
Krzysztof Kałuziński, 13 listopada 2019, 18:34
Dziś amerykańskie studio Human Head zamknęło działalność po 22 latach istnienia na rynku gier. Wszyscy pracownicy znaleźli jednak szybko zatrudnienie w nowo powstałym zespole Roundhouse Studios otwartym przez Bethesdę.
Bethesda zbanowała użytkownika pomagającego znajdować bugi w Fallout 76
Paweł Woźniak, 13 listopada 2019, 16:37
Gracz, który pomagał znajdować bugi w Fallout 76, a także stworzył interaktywną mapę gry, został zbanowany przez Bethesdę. Powód blokady konta nie jest do końca jasny, a kontakt z działem wsparcia nie przyniósł rozwiązania problemu.
Australia: ZeniMax zwróci graczom pieniądze za Fallouta 76
Konrad Serafiński, 1 listopada 2019, 09:53
Australijska Komisja Konkurencji i Konsumentów (ACCC) nakazała firmie ZeniMax (właścicielowi Bethesda Softworks) zwrot pieniędzy za Fallouta 76 niezadowolonym z jakości tytułu graczom.
Fallout 76 - w grze wybuchły walki między abonentami Fallout 1st i resztą graczy
Agnieszka Adamus, 28 października 2019, 19:12
Usługa Fallout 1st podzieliła społeczność Fallouta 76. Z relacji opublikowanych w serwisie Reddit wynika, że na serwerach mają miejsce potyczki między posiadaczami abonamentu a osobami, które nie zdecydowały się zainwestować w tytuł dodatkowych pieniędzy.
Fallout 76 – płatna skrzynka usuwa przedmioty pierwszym nabywcom abonamentu Fallout 1st
Krystian Pieniążek, 24 października 2019, 16:27
Pojemnik na złom to jeden z elementów płatnej subskrypcji do Fallouta 76, nazwanej Fallout 1st. Jej pierwsi nabywcy donoszą, że powoduje on problemy ze znikającymi przedmiotami; niektórym przepadł w ten sposób falloutowy „dorobek życia”.
Reakcje na abonament w Fallout 76 - wściekłość i śmiech
Adrian Werner, 24 października 2019, 12:04
Zapowiedziana wczoraj usługa abonamentowa Fallout 1st spotkała się z bardzo negatywnym przyjęciem przez grających w Fallouta 76. Większość fanów jest wściekła, a jeden z nich wykupił domenę Falloutfirst.com, aby tam wyśmiać ofertę firmy Bethesda.
Bethesda ogłasza płatną subskrypcję Fallout 76
Michał Kułakowski, 23 października 2019, 18:39
Kompletnie z zaskoczenia Bethesda ogłosiła wprowadzenie dodatkowej usługi abonamentowej dla posiadaczy Fallout 76, o nazwie Fallout 1st. Po uiszczeniu miesięcznej opłaty gracze otrzymają dostęp do kilku długo oczekiwanych funkcji gry, takich jak prywatne światy, a także skrzynka z nielimitowanym miejscem na komponenty do craftingu.
The Elder Scrolls Online nie zakończy rozwoju w 2020 roku
Adrian Werner, 14 października 2019, 10:17
Podczas konwentu PAX Australia dyrektor kreatywny The Elder Scrolls Online zapewnił fanów gry, że będzie ona rozwijana jeszcze przez wiele lat.
Doom Eternal opóźniony. Doom 64 trafi na PC i inne platformy
Bartosz Woldański, 8 października 2019, 17:21
Studio id Software ujawniło, że Doom Eternal zaliczy kilkumiesięczną obsuwę. Za decyzją stoi chęć lepszego dopracowania produkcji i spełnienia wysokich oczekiwań graczy. Co więcej, Doom 64 pojawi się nie tylko na Switchu, ale też na PC, PS4 i XOne.
Gracz Fallouta 76 stworzył śmiercionośną pułapkę w sekshotelu
Mariusz Noworyta, 8 października 2019, 10:59
Fallout 76 od Bethesdy nie miał łatwego startu, lecz fanowska społeczność nieustannie przychodzi studiu Todda Howarda na ratunek. Prawdziwym hobby tutejszych graczy stało się zastawianie na siebie nawzajem niepozornych pułapek, które posyłają niczego nieświadome osoby na tamten świat. Nie inaczej jest w tym przypadku.
Fallout Legacy potwierdzone. Ale w Polsce nie kupimy
Konrad Serafiński, 7 października 2019, 11:00
Potwierdził się przeciek sprzed kilku dni. Bethesda planuje wydanie kolekcji Fallout Legacy. Niestety, zestaw pojawi się wyłącznie w Wielkiej Brytanii oraz Niemczech i ominie graczy konsolowych.
Wyciekło Fallout Legacy Collection
Adrian Werner, 2 października 2019, 09:28
Na stronie niemieckiej wersji sklepu Amazon pojawiła się niezapowiedziana produkcja Fallout Legacy Collection. Ma to być zestaw zawierający większość odsłon cyklu wraz z dodatkami.
Tryb multiplayer Doom Eternal ma „nie zrażać słabszych graczy”
Bartosz Świątek, 1 października 2019, 14:32
Doom Eternal ma charakteryzować się większą głębią rozgrywki, która pozwoli zwiększyć zaangażowanie graczy. Dotyczy to także rozgrywki wieloosobowej. Jej podstawą będzie asymetryczny tryb Battle Mode, który został opracowany w taki sposób, by nie odtrącać graczy o mniejszych umiejętnościach.
Bethesda odpowiada na błagania - Fallout 76 dostanie serwer testowy w 2020 r.
Bartosz Faryna, 27 września 2019, 19:50
Na oficjalnej stronie gry Fallout 76 opublikowano wpis, w którym twórcy wymienili wszystkie ważne rzeczy, jakie zamierzają wprowadzić do gry w ciągu najbliższych kilku/kilkunastu miesięcy. Wśród nich znalazł się wyczekiwany przez graczy serwer testowy.
Fallout 76 – gracze wściekli z powodu wysokiej ceny lodówki
Bartosz Faryna, 12 września 2019, 12:45
Bethesda znalazła kolejny sposób, aby wkurzyć tych kilka osób, które wiernie trwają przy Falloucie 76. Tym razem w perfidny sposób wykorzystano pomysł graczy na wprowadzenie do gry lodówki, w której można przechowywać jedzenie.
Aktualizacje do Control i Fallouta 76 oraz plany sprzedaży FoxNext - wieści
Miłosz Szubert, 11 września 2019, 15:20
Dziś piszemy o aktualizacjach do Control oraz Fallouta 76, a także firmie Disney, która planuje sprzedanie oddziału 21st Century Fox odpowiedzialnego za gry. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Doom Bone Vodka - powstaje licencjonowana wódka na kościach
Adrian Werner, 8 września 2019, 09:06
Firmy Bethesda Softworks i Rebel Distillers połączyły siły w celu stworzenia Doom Bone Vodka, czyli wódki na kościach, która ma promować nadchodzącą grę Doom Eternal.
Fallout 76 – tryb battle royale otrzyma nową mapę Morgantown
Adrian Werner, 7 września 2019, 08:39
Studio Bethesda poinformowało, że patch 13 do gry Fallout 76 zaoferuje Morgantown, czyli nową mapę do trybu battle royale Nuclear Winter.
Fallout 76 otrzyma dziś m.in. pierwszy raid w dużej aktualizacji 12
Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2019, 18:11
Jeszcze dzisiaj Fallout 76 otrzyma kolejną dużą łatkę. Patch o numerze 12 wprowadzi do gry między innymi pierwszy raid, w którym zbadamy tajemnice Krypty 94, a także przyniesie szereg innych zmian.
Ujawniono, ile czasu zajmie przejście gry Doom Eternal
Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2019, 09:35
Firma id Software ujawniła, ile czasu zajmie nam przejście jej najnowszego dzieła, czyli gry Doom Eternal. Jak się okazuje, mamy do czynienia z produkcją znacznie większą niż Doom z 2016 roku i poprzednie odsłony cyklu, przez co w skórze Doom Slayera spędzimy długie godziny.
Wymuszone logowanie w nowych portach Dooma wkrótce będzie opcjonalne
Paweł Woźniak, 28 lipca 2019, 12:04
Logowanie do serwisu Bethesdy w nowych portach Dooma sprawia, że fani grania na urządzeniach przenośnych nie są w stanie cieszyć się grą bez połączenia z internetem.
Przyszłość Fallout 76 - NPC, towarzysze i prywatne serwery
Agnieszka Adamus, 28 lipca 2019, 09:11
Podczas QuakeCon 2019 Bethesda podzieliła się planami na dalszy rozwój Fallouta 76. W przeciągu najbliższych miesięcy tytuł doczeka się wielu nowości w tym nowej mapy do trybu Nuclear Winter, prywatnych serwerów oraz towarzyszy.
Z okazji 25-lecia Doom, Doom II i Doom 3 trafiły na konsole i smartfony
Agnieszka Adamus, 26 lipca 2019, 20:48
Id Software i Bethesda postanowili uczcić dwudziestą piątą rocznicę istnienia serii Doom. Z tej okazji pierwsze trzy części cyklu trafiły na konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Jedynka i dwójka otrzymały także porty na urządzenia mobilne.
Edycje kolekcjonerskie Darksiders Genesis i hotfix do Fallouta 76 - wieści
Miłosz Szubert, 26 lipca 2019, 13:20
Dziś piszemy o wydaniach specjalnych Darksiders Genesis i łatce do Fallouta 76, naprawiającej część błędów, które pojawiły się w grze wraz z ostatnią aktualizacją. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Premiera Wolfenstein Youngblood
Adrian Werner, 26 lipca 2019, 09:28
Doczekaliśmy się wreszcie premiery FPS-a Wolfenstein: Youngblood. Produkcja zadebiutowała na pecetach oraz konsolach i zbiera dobre recenzje.
Wolfenstein: Youngblood - pierwsze recenzje i zwiastun premierowy
Bartosz Świątek, 25 lipca 2019, 15:34
W sieci pojawiły się pierwsze recenzje Wolfenstein: Youngblood - spin-offa serii strzelanek od studia MachineGames, w którym wcielamy się w córki B.J. Blazkowicza. Czy gra dorównuje jakością poprzednim odsłonom?
Wolfenstein: Youngblood bez ray tracingu na premierę i szczegóły QuakeConu 2019 - wieści
Miłosz Szubert, 23 lipca 2019, 13:20
Dziś piszemy o grze Wolfenstein: Youngblood, która nie będzie posiadała wsparcia dla ray tracingu w czasie rzeczywistym w dniu premiery oraz szczegółach na temat QuakeConu 2019. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Fallout 76 z kolejnym nieudanym patchem. Gracze błagają o serwer testowy
Bartosz Świątek, 18 lipca 2019, 12:28
Wydana dwa dni temu aktualizacja 11 do gry Fallout 76 popsuła kluczowe elementy rozgrywki – m.in. okradła niektórych graczy z kawałków pancerzy i nasiliła problemy z wypadaniem przedmiotów legendarnych. Niektórzy gracze błagają deweloperów o otwarcie serwera testowego, sugerując, że poradzą sobie lepiej z wyłapywaniem problemów.
Wolfenstein Youngblood i Cyberpilot ukończone. Informacje o preloadach
Krystian Pieniążek, 11 lipca 2019, 18:34
Prace nad grami Wolfenstein: Youngblood oraz Wolfenstein: Cyberpilot dobiegły końca. Dzięki temu poznaliśmy ich wymagania sprzętowe, a także dowiedzieliśmy się, kiedy będzie można rozpocząć pobieranie na poszczególnych platformach (w ramach tak zwanego preloadu).
Wymagania sprzętowe gry Wolfenstein Youngblood
Konrad Serafiński, 10 lipca 2019, 08:40
Firma Bethesda podzieliła się z graczami oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi gry Wolfenstein: Youngblood. Do premiery tytułu pozostało nieco ponad dwa tygodnie.
Fallout 76 - patch nr 11 ułatwi życie żółtodziobom
Adrian Werner, 7 lipca 2019, 09:43
Studio Bethesda ujawniło nowe informacje na temat nadchodzącego patcha 11 do gry Fallout 76. Wprowadzi on m.in. ułatwienia dla nowicjuszy, ulepszony interfejs oraz poprawki błędów technicznych.
Wolfenstein Youngblood wykorzysta Denuvo
Adrian Werner, 29 czerwca 2019, 09:05
Firma Bethesda Softworks ujawniła, że wykorzysta antypiracki system Denuvo w Wolfenstein: Youngblood, czyli nowej odsłonie cyklu FPS, która trafi na PC w przyszłym miesiącu.
Wolfenstein Youngblood bez cenzury w Niemczech
Bartosz Świątek, 27 czerwca 2019, 11:52
Strzelanka pierwszoosobowa Wolfenstein: Youngblood ukaże się w Niemczech bez cenzury obejmującej nazistowskie symbole. To pierwsza gra z tego cyklu, której niemieccy gracze doświadczą bez żadnych cięć.
Aktualizacja 10.5 do Fallouta 76 i świetna sprzedaż World War Z - wieści
Miłosz Szubert, 26 czerwca 2019, 14:15
Dziś piszemy o nowym patchu do Fallouta 76 oraz sukcesie kooperacyjnej strzelanki World War Z, która rozeszła się na całym świecie w przeszło dwóch milionach egzemplarzy (w tym aż 700 tys. poprzez Epic Games Store). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Pete Hines: porzucenie Fallouta 76 nigdy nie wchodziło w grę
Bartosz Świątek, 26 czerwca 2019, 11:19
Firma Bethesda Softworks nigdy nie rozpatrywała porzucenia Fallouta 76. W wywiadzie udzielonym serwisowi GamesIndustry.biz Pete Hines podkreślił, że utytułowane studio nie może poddać się tak łatwo.